cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
Love is in the air //Edgar// EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
Love is in the air //Edgar// EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
Love is in the air //Edgar// EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
Love is in the air //Edgar// EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
Love is in the air //Edgar// EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
Love is in the air //Edgar// EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
Love is in the air //Edgar// EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
Love is in the air //Edgar// EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
Love is in the air //Edgar// EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




Love is in the air //Edgar//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Tors Jan 02, 2014 10:36 am

Sted: ude foran spise salen
Tid: omkring frokkerst
Vejr: en smule blæsende.
Omkring: en del mennesker der er på vej ind for at spise, og tre piger der står og venter.
Påklædning: uniform og hårede i en stram fletning.

det havde været en god dag, Bella havde været nede på skydebanen som hun trænede på, hun havde haft det sjovt og havde fået trænede, nu var der så spisepause, hun smilede hun skulle mødes med sin kæreste, dog havde hun taget sit kamara med hun ville spørger ham om noget, men hviste ikke helt hvordan. Hendes værelses kamarater grinede
''kom nu Bella jeg er sikker på han siger ja til det,'' sagde Rose som hende ene veninde hed, hun havde en kæreste så hun var ligeglad med Edgar han spillede bare god musik for hende,
Elizabeth som hendes anden værelses kammarat syns så ikke det var en god ide da hun godt kunne lide Edgar men ikke havde fortalt Bella det, dog var hun glad for Bella havde fået sig en kæreste,
''kysser han godt?'' spurte hun blidt.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Tors Jan 02, 2014 11:04 am

der var en dejlig brise på tagene af slottet. det var en fritids aktivitet ham og hans venner til fældes efter en af lærerne havde forslået det på deres andet år. de løb hen over tagene og havde rapelle reb over hele skolen så de kunne komme ned igen. de hoppede hen over nogle tage og greb et reb og hoppede ned synkront og landede på plænen foran bella og hendes venner "god morgen god middag og god aften" det var James, flynn og Eddie der bukkede og sagde det i kor før de formede en form for mur omkring Edgar der alligevel var højere en både eddie og James men var på samme højde som Flynn "kaptajnen er sikker, de har sikkert ikke spottet os endnu men det vare ikke længe. kaptajn få fat i din dame og så skal vi nok tage os af de to andre" Edgar lagde en hånd på deres hoveder og skubbede dem ud af vejen "det må du undskylde jeg har sagt til dem at de skulle lade være med det i dag men de insisterede" han smilede til bella og gik hen til hende og så på hendes venner "i må være Rose oooog undskyld men jeg kan ikke huske dit navn" han smilede til dem begge og så så på bella og gav hende et lille kys på kinden "skal vi gå inden at tøser finder ud hvor jeg er, skytterne er ekstremt agressive over for konkurenter er jeg bange for. han tog hendes hånd og gik mod spise salen, men drejede så af og gik ind det samme sted som der hvor de var på deres første date.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Tors Jan 02, 2014 11:11 am

Bella gispede og for hen og tog noget op og for tilbage til charlie og smilede til ham og kyssede hans kind ''det okay, øm... skat må jeg spørger dig om noget?'' spurte hun blidt, hun havde været nervøst for at spørger ham om det hele dagen, hun sad med sit kamara og smilede for sig selv og slapper af og rødmede over det... hun var glad hun havde en kæreste og det gik godt på skolen, ''jeg tog et smukt billede igår vil du se det?'' spurte hun nervøst hun smielde for sig selv..
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Tors Jan 02, 2014 12:24 pm

han smilede til hende "selvfølgelig kan du det kære, jeg er trods alt din kæreste" han smilede til hende og så på billedet "jeg er ked af det men min mening er ikke god her. jeg elsker dig for højt til at se noget dårligt ved dig" han smilede til hende og lagde sin arm om hende. han åbnede den hemmelige dør ind til hans spise stue dog stod stolene lige ved siden af hinanden *de tjenere har deres egen form for humor tror jeg* han smilede til hende og gik i hen til bordet og hjalp hende ned og sidde og satte sig ved siden af hende med et smil og fik serveret en stor steak med kartoffler ved siden af og noget sovs til. der var også soda vand af forskellig slags. han smilede til hende og gav hende et kys.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 03, 2014 12:02 am

Bella smilede og så på ham og slapper af, hun nød at være sammen med ham, "honey, mit rigtige spørgsmål er om du vil stå model for mig på et tidspunkt?" Spurte hun kærligt og smilede for sig selv g ser ham i øjnene, og rødmede meget, hun ville gerne tage billeder af ham da hun jo gik op i ham og hun gik også op i at tage billeder, hun smilede og kyssede Charlie på munden kærligt og nusser ham i hårede og rødmede meget og slapper af...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Fre Jan 03, 2014 1:10 am

han smilede til hende og trak hende helt ind til sig "ok men to spøgsmål, hvor henne og hvo rmeget tøj skal jeg have på for jeg står ikke nøgen model" han smilede til hende *igen* han var blevet lokket til det før af nogle af pigerne før, eller rettere de fik ham til det indtil han nåede til underbukserene og der efter stak han af. han smilede til hende og lænede sig ned hvor han kyssede hende på halsen. han smilede til hende og kyssede hende lidt mere, denne gang lod han sin tunge glide ind hendes mund og lege med hendes.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 03, 2014 1:19 am

Bella stoppede ham, ''easy rolig skat, hm... jeg tænkte ved et træ og så lidt eller så meget du vil ha på men vil gerne ha et af dig i uniform hvis det er okay?'' spurte hun kærligt og smilede for sig selv, hun rødmede over hun gerne vil ha et uniform bilede af ham, hun tog en dyb indåning, og rødmede over han kyssede hende på halsen, ''Charlie, hvad hvis din far ikke syns om mig eller ikke syns jeg er god nok for dig?'' spurte hun nervøst og bed sig i læben, det var hun rigtig nervøs over...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Fre Jan 03, 2014 3:40 am

han smilede til hende "helt fint med mig" han smilede til hende og gik hen mod døren og gik hen af gangen ud til gården igen. han smilede til hende og stoppede i gangen "så hvad siger du til at vi mødes i aften foran mit tårn" han smilede til hende og gav hende et kys før han åbnede døren ud til gården og smilede til hende. hans øjne gik i gang med at skanne gården som altid. han smilede til hende da dørene åbnede sig "oh fuck" han trak en lille rapeller pistol frem og en spole med en motor som han hægtede fast "hold fast" han trak hende ind til sig og tændte for motoren og susede op og ind af hans værelses vindue, cqc tårnet lå lige op af spise salen så det var en stor fordel. han børste noget af støvet af og smilede "du må hellere vænne dig til at komme rundt på skolen sådan her når du er med mig" han smilede til hende og gik hen til hende og trak hende ind til sig og kyssede hende.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 03, 2014 3:48 am

Bella smilede over det han sagde og holdte om ham, ''jeg har været udsat for være honey'' sagde hun blidt og så på ham, hun lagde sine arme om hans nakke og lod kysset vare lidt tid og smilede mod ham og gik et skridt væk og tog et billede af ham med et grin og drillede ham, ''vi ses i aften sexy'' sagde hun og gik mod døren og gik ud der fra og gik op på sit værelse og grinede han måtte skrive hvad tid de skulle mødes, hun smilede for sig selv og slapper af og rødmede meget og smilede for sig selv...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Fre Jan 03, 2014 4:28 am

han smilede til hende og gik hen til sin seng mens han nynnende på en sang han havde fået på hjernen. han smilede til sig selv og smilede til sin telefon "hey smukke, vi skal mødes kl. 1800 glæder mig" skrev han. han smilede til sig selv og startede et spil op. klokken blev seks og han smilede da han gik ned i gården med et smil fra at se hende " hej smukke lad os tage hen i et af de skjulte steder jeg plejer at læse" han smilede til hende og trak hende ind til sig og gik gennem gården og gik hen til en mur som åbnede sig op ind til et sted med en seng og en stor bogreol. han smilede til hende "såå hvad vil du have at jeg skal gøre" han smilede til hende og gav hende et kys.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 03, 2014 4:43 am

Bella smilede for sig selv, "et billede hvor du sidder og læser tænker jeg" sagde hun og kyssede ham på munden med et smil på sine læber, "også måske et billede hvor du selc vælger hvad der skal ske hvis du vil prøve" sagde hun blidt og ser på ham med et smil oå sine læber.
"Mange vil tror vi havde sex nu" griende hun ig så på ham med et lille grin,
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Fre Jan 03, 2014 7:16 am

han smilede til hende "tja der er samtlige af mine værelses kammerater og måske dine" han satte sig og poserede til nogle billede. mens det var vandrede hans tanker lidt, på det hun sagde og smilede. bag efter da hun sad ved siden af ham på sengen gav han hende et kys "jeg tænkte lige, hvorfor give deres fantasi tomspind. du ved jeg elsker dig og jeg ved du elsker mig så hvorfor ikke han smilede til hende lidt kækt og kyssede hende. han lagde den ene hånd på hendes lår og smilede til hende.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 03, 2014 7:28 am

Bella rødmede og stoppede ham ''jeg... undskyld jeg elsker dig virkelig meget, men jeg er bare ikke klar til det trin endnu undskyld'' sagde hun kærligt og rørte ved hans og smilede for sig selv og slapper af og smielde for sig selv og tænkte på en masse og grinede ''jeg lover at fortælle dig når jeg er skat'' sagde hun kærligt og smilede for sig selv og rødmede meget og smielde..
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Fre Jan 03, 2014 1:52 pm

han smilede til hende og gav hende et kys "helt i orden" han smilede til hende og lod hende tage et par billeder mere. han smilede til hende og kyssede hende før de gik hver sin vej ind til deres værelser. alle vendte hovederne da han kom tilbage "kaptajnen er tilbage nu, hvilket betyder en af to ting, han har fuldført vejen til at blive en mand, eller missionen fejlede." der lød et host fra James "jeg tror vores kaptajn kæmpede til det sidste men tabte. hans fjende har været under opservation af menig skarpskytte fra andet år. hun er en hår nød at knække men med kaptajnens charme er det kun et spørgsmål om tid. du har alle drengene i cqc tårnets støtte, selv sjette årene stytter dig" de gjorde alle honør før de flækkede af grin og gav sig til at spille. han smilede bare af dem og lagde sig i sengen og faldt i søvn.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 03, 2014 7:22 pm

Bella lå og tænkte på Charlie, hun ville skam gerne men hun var ikke klar, og hvis han venner gjorder nar af hende kunne hende pil måske nemt skyde en forkert vej, hun var blevet drillet med det siden hun var 15 at hun ikke havde haft sex med nogle endnu, hun så på rose som var den eneste der var oppe, "er der noget galt rose?" Spurte hun...
Rose så på Bella "jeg kan ikke lide din kærestes venner" sagde hun irreterede...

Bella grinede "rolig nu det skal nok gå jeg klare den og det gør i også jeg skal bare overveje nogle ting" sagde hun og så billederne igennem hun havde taget og det bedste var nok det af ham i uniform...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Tirs Jan 07, 2014 11:04 pm

den næste dag i timen lige før frokost sad han i sin klasse og hørte på mr. killigan forklare hvorfor det var vigtigt at tjekke alt på et gærnings sted ved at markere firkanter ud på gulvet. dette var nogle af de kedeligtste timer. mr killigan var den ældste lærer på skolen med en alder på 64 så han var ikke helt med på de nye metoder som folk havde taget i brug de sidste 20 år. lige nu sad de ved deres borde mens de fleste enten var ved at falde i søvn. eller også tog de noter. men der var også Charlie og hans venner som sad og spillede et strategi spil mod hinanden. noget i nærheden af fire mands skak. da de endelig blev sluppet løs gik de alle sammen leende mod spise salen.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Ons Jan 08, 2014 8:22 am

Bella smilede for sig selv, hun var glad Hun havde lige blevet undervist til skydning, Hun var inde i spise salen hun ville gerne være sammen med Edgar, så hun rejste sig op og gik ud og ventede på ham ved muren og tænkte på en masse og slapper af og rødmede meget, hun tænkte lidt perverst lige nu.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Ons Jan 08, 2014 8:18 pm

Edgar gik hen over græs plænerne med sine venner "jeg var næsten ved at slå dig denne gang James" det var eddie der smilede til James "som om du var tæt på det, jeg er mester til TaT" spillet hed towers and titans og var rimelig populært som et spil eleverne spillede i timerne. det kunne spilles både i en normal skærm og også i hologram form. James var regerende skole mester i det. han havde end da slået computer freaksene fra investigators. de nåede til indgangen til spise salen da de delte sig op og han gik hen til det sedvanlige sted han mødtes med Bella. hun stod allerede at ventede på ham "hejsa smukke hvordan gik dine timer i dag" han smilede til hende og åbnede den hemmelige dør som altid og satte sig ned ved siden af hende.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Tors Jan 09, 2014 3:08 am

Bella smilede til ham og kyssede ham på munden og Nusser hans kind kærligt "den har været god, men kun fordi jeg var ude på skyde banen men savnede dig meget" sagde hun og rørte ved hans brystkasse og bed sig i læben hun ville gerne være hans på alle måder. Hun var bare meget nervøs.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Tors Jan 09, 2014 7:38 am

han smilede til hende og så på hende "nå hvor meget har du savnet mig" han smilede frækt til hende og gav hende et kys mere. han hjalp hende ned at sidde på en stol mens han satte sig ved siden af hende for at spise " jeg skal ikke noget efter dette, hvad med dig" han smilede til hende og kyssede hende og tog så endnu en bid af hans burger. han var glad for at have mødt Bella. han smilede til hende og rejste sig da de var færdige hvor efter de gik ud i den gang der ledte til indgangen og kyssede hende og lod sin tunge glide ind mellem hendes læber og lege med hendes.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Tors Jan 09, 2014 8:07 am

Bella smilede til ham og gispede da hun mærkede han s tunge i sin mund, hun lod sin tunge lege med hans. Inden de fok gik silede hun til ham, "rigtig meget, mere end du aner" sagde han og lod deres kys fortsætte og lod sine hænder køre om i hans nakke, hun smilede "jeg skal intet vil ha dig i mn verden" tænkte hun blidt og roligt.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Tors Jan 09, 2014 9:57 am

han smilede til hende og gav hende et kys "ah nu er jeg med" han smilede til hende og hold hende ind til ham "mød mig her i aften så" han fulgte hende ud af den lille gang til udgangnen og gav hende et kys inden de delte sig. han gik op på sit værelse og pakkede en ekstra uniform en tandbørste og noget beskyttelse. han gik ned af trapperne og ud i den kolde aften luft og gik hen og ventede på bella med et lille smil.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Tors Jan 09, 2014 9:36 pm

Bella rødmede hun gik op og tog en taske pakkede en uniform tandbørte og alle de ting hun skulle bruge, hun rødmede en smule, Rose grinede ''jamen dog skal du overnatte hos din kæreste smukke for så ved vi alle jo godt hvad der sker'' sagde hun blidt og roligt, Bella så ned ''du må ikke sige det til nogle og slet ikke rektoren'' sagde hun nervøst. og sneg sig ud og gik ned til der hvor de skulle mødes og kyssede charlie på kinden...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Edgar Fre Jan 10, 2014 1:40 am

han smilede over kysset han fik "er du virkelig klar på det her" han smilede kært til hende og gav hende et kys før de gik ind i gennem muren og ind til det værelse hvor de havde taget billederene i før. han smilede til hende og lagde sine hænder om hende og kyssede hende. hendes øjne skinnede klart. det var en af de ting som han godt kunne lide hende, han smilede til hende og satte sig op sengen ved siden af hende.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Bella Fre Jan 10, 2014 4:20 am

Bella så på ham, "ja, men hver forsigtig jeg er nervøs over det jeg er stadig jomfru" hviskede hun nervøst og bed sig i læben og så på ham og kyssede ham på munde og rør ved han hals og smilede for sig selv og rødmede meget og slapper af og smilede...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

Love is in the air //Edgar// Empty Sv: Love is in the air //Edgar//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum