cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
lets go to class //Mia// EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
lets go to class //Mia// EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
lets go to class //Mia// EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
lets go to class //Mia// EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
lets go to class //Mia// EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
lets go to class //Mia// EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
lets go to class //Mia// EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
lets go to class //Mia// EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
lets go to class //Mia// EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




lets go to class //Mia//

2 deltagere

Go down

lets go to class //Mia// Empty lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 8:09 am

S: covert ops tårnet
T: 10.00
O: den lange gang som går igennem tårnet med klenodier fra alle mulige tidaldre
V: regnvejr
P: skole uniformen med en sort halsklud om halsen

Jason Blair gik ned af den lange gang med et smil. han havde en kugle pind som han trillede mellem sine fingre og klikkede på den en gang i mellem. han holdt en tablet i den anden hånd og kiggede på top hemmelige filer som han havde hentet fra statens computere uden problem. han nød at læse dem.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 8:13 am

Mia gik stille ned af gangen, og så ned i jorden, var ikke rigtig sikker på om klasse var en god ide, havde det ikke så godt.
Mia gik i sine egne tanke med børgerne i skulder tasken hvor der stadigvæk var plads til computeren som var blevet bestilt, men ikke kommet.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 8:30 am

han så ikke op før det var forsent. han stødte lige ind i en pige "undskyld det var min fejl, jeg så mig ikke for" han smilede venligt til hende, han havde altid været venlig, selv om han var blevet mobbet gennem hans tid indtil han kom ind på skolen her. han samlede sine ting sammen og hjalp hende på benene "skal du ikke til time nu. alle første årene skal den her vej, det er meget hurtigere " han var meget tolmodig til dagligt men når han først blev irriteret var der meget der skulle til at køle ham ned igen. han gik ved siden af pigen på vej ned til klassen "mit navn er Jason, godt at møde dig" han smilede til hende
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 8:34 am

Mia blev pluselig væltet omkyld og før der var tid til at reager, var på bene igen, en dreng havde fået Mia hurtigt på bene igen.
Mia så på fyren, undrede sig over hvad der var sket før spørgsmålet lød og der blev ventet svar.
"Jeg er ikke en første års elev" svare Mia med sin meget fenimine stemme, en sød men ikke lys stemme som passede til hvordan andre så Mia.
"Mit navn er Mia, og jeg faktisk en 4 års elev"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 8:49 am

han lignede et stort spørgsmåls tegn "men du er jo yngre end mig" han så på hende lidt forvirret før han så smilede igen "undskyld det er vel min skyd for at antage ting" han smilede til hende og gik så lidt ned af gangen "men om det ikke er den kære Jason Blair, jeg lagde mærke til at mine karaktere ikke er ændrede, vil du virkelig have at jeg skal dumpe" Jason frøs på stedet, der var kun en der snakkede sådan. Donnie rockwell, han var den lavest skorende elev men overlevede ved at true folk som skrev hans opgaver for ham og så videre "ja hvis det betyder at du forlader dette sted" hans to venner holdt ham op mod en væg "smut nu bare tilbage til jeres eget tårn inden i kommer til skade" de var alle tre fra cqc tårnet men efter som der var åbent så alle kunne besøge alle kunne de sagtens komme ind. han trak den lille kugle pen frem og trykkede på dens hætte så den poppede ud. han satte den mod den ene af dem og han gav slip med et lille spjæt. han have bygget en taser ind i den. han satte et spark i den andens mave og kom fri "jeg er en meget tålmodig mand men der er tre ting jeg ikke kan fordrage: folk der blander sig i andres sager, folk der ikke ved hvornår de skal stoppe og bøller" han dukkede et slag og hoppede op i luften for at sende et spark lige i masken på Donnie. der fløj en tand ud af hans dumme ansigt. han faldt ned på gulvet og Jason gik hen til med sine hænder i lommen "du slog dit hoved ind i en bordkant ikke" han så dovent på ham før han vendte sig om og gik ned af gangen mod den pige han lige havde snakket med. han skulle ikke den vej.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 8:55 am

Mia så bare på da nogen havde overfaldt Jason, regnede med han sagten kunne klare det og havde haft rart, så nu op på Jason med et ikke særligt ændrede ansigt udtryk den eneste kommentar var "Sej kuglepæn".
Mia begynte stille at gå videre med tasken over skulderen "Ja, jeg spring en klasse over, jeg var en af de bedste på mit år så fik lov til at springe foran" træk stille på skuldrene og så på Jason "Hvad med dig"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 9:21 am

han så bare ned på sin pen "en gave fra min far. han udvikler gadgets for MI6 og han er ikke så tit hjemme men han gav mig altid sådan noget på min fødsels dag" han smiler til hende og gik hen af gangen. han så på hende da hun sagde hun var blevet rykket et år frem og så spurgte hun ham "jeg har ikke noget særligt ved mig ikke andet en jeg kan stort set hacke mig ind over alt. jeg har endnu ikke set en computer som jeg ikke kunne hacke" han smilede til hende og så tilbage over skulderen. den ene ven var ved at hjælpe Donnie op. han smilede til sig selv og fortsatte.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 9:25 am

Mia nikkede stille, en gave fra far, lød rart.
Mia vidste stadigvæk ikke om at gå til klassen lige nu var sådan en god ide, kvalmen hang stadigvæk som en sky over skuldrene og svimmelheden ville heler ikke give op.
Mia sukkede og besluttete sig for det var vigtig at komme I skole, det var vigtig at lære, alser var det tilbage et år.
Mia havde sagdt 'jeg er klar til næste år' og det luftet skulle ingen sygdom bryde.
Mia nikkede og så op på Jason "Hvilket år er du, har ikke set dig før"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 11:48 am

han smilede til hende og så på hende "jeg er tredje års men jeg bruger ikke så meget tid på timer, jeg arbejder mere for mig selv meget af tiden" han smilede til hende og gik videre "jeg arbejder meget med at hacke folk for regeringen, det er et specielt forhold jeg har det med det" han smilede venligt til hende og gik videre ned af gangen. de nåede til en trappe, han smilede og lod hende gå først før de gik ned af trappen og endte foran en stor dør der ledte ud i gården.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 11:53 am

//ændre skrive stil

Mia nikkede stille og smilte "3 år, så burde vi faktisk være i klasse sammen, huh" hun så på ham og smilte "Jeg kan dog ikke huske at havde set dig" hun åbnede stille døren ud til gården og gik ud, så på regnen og trak sin sorte paraply frem.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 12:52 pm

han smilede til hende "ja jeg har ikke deltaget i mange fælles klasser er blevet ene undervist" han smilede til hende og holdt døren op hans sølv ring glimtede i det sidste sol lys der var. den havde et kors på et skjold. hans fars gamle ring, det var ikke nogen hemmelighed i hans familie at hans far var tempelridder. han løb ikke rundt i rustning men var en del af en hemmelig del af ridder kredsen som gjorde sig i at kontrollere folk fra skyggerne. han smilede til hende og gik ud og trak sin hvide paraply.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 12:54 pm

Mia fik øje på ringen og så lidt ned, slog sin paraply op og tog den over hoved og begyndte at gå "Jeg ser..." Hun havde haft problemer med kristne før ,men hun prøvet ikke at få den gamle nyhed til at gøre hendes stemme hård.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Jason Søn Jan 12, 2014 10:26 pm

han smilede til hende "det er ikke fordi jeg selv er særlig meget kristen" han slog sin paraply ud og så ned på hende efter som han var 1,90 høj og der var ikke så mange andre på skolen der var lige så høje "du ser altså ikke for godt ud måske skulle du bare tage hen på syge stuen" han var halvt bekymret for hende før at han stoppet "jeg skal den her vej men vi snakkes ved senere vel" han gik ned mod skyde banen som var den første time han havde i dag. han tog sin Mauser ud af skabet. den var modificeret med et infrarødt sigte og et muzzle break samt bipods og en lyddæmper. han smækkede bipodsne ud og satte dem på jorden og lagde kinden på skæftet og tog dybe indåndinger. han hørte metal rock i sine høre telefoner i mens, så han kunne træne på at gøre det under stress. han slukkede for det infrarøde og så gennem kiggerten han lignede skudene op så de kunne "hey mister. kan jeg få nogle flere mål spredt ud" der dukkede flere mål op og han skød dem alle sammen efter ikke så lang tid.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Mia Søn Jan 12, 2014 11:13 pm

Mia så stille efter Jason, han havde nok rart, men hun kunne ikke tage til sygeplejesken, hendes sygeplejeske havde fri og hun kunne ikke bruge andres, der ikke kente til hendes... "tilstand"
Mia vinkede stille og begyndte bare at gå tilbage af, en dag til i sengen ville ikke skade, hun ville nok bare smutte forbi Mikelas kontor og hente alle sine opgaver og lave dem fra sit værelse

//Out? Vores karaktere er jo ikke sammen mere.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

lets go to class //Mia// Empty Sv: lets go to class //Mia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum