cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
mødet //bella og Nora// EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
mødet //bella og Nora// EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
mødet //bella og Nora// EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
mødet //bella og Nora// EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
mødet //bella og Nora// EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
mødet //bella og Nora// EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
mødet //bella og Nora// EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
mødet //bella og Nora// EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
mødet //bella og Nora// EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




mødet //bella og Nora//

3 deltagere

Go down

mødet //bella og Nora// Empty mødet //bella og Nora//

Indlæg af Edgar Ons Jan 08, 2014 1:41 am

S: en af spille stuerne
T: 15.59
O: en lille scene, et fladskærms tv og et spil system
V: små byger igen og igen
P: skole uniformen med den øverste knap knappet op

Edgar Charles Holmes sad i sofaen og spillede på fjernsynet. et zombie spil. han spillede i omkring en halv time til klokken blev halv fem. den forbannede halve time der kom var fyldt med skrig og råb. det var på den tid at han skulle holde sin ugentlige violin koncert som hans far, rektoren, havde beordret ham til. han legede lidt med sin butterfly kniv inden han gik hen til scenen og satte op lige til tiden. selv om han havde en kæreste var der stadig mange piger der kom for at høre ham spille. han satte sig på taboretten og begyndte at spille.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Nora Ons Jan 08, 2014 2:07 am

Nora kiggede sig lidt forvirret omkring. Hun havde hørt at rektorens søn ville spille på sin violin, så hun ville prøve at hører det. Hun skulle bare finde lokalet først. Hun gik ned ad den lange gang, og pludselig kunne der høres råben og skrigen.
*Oh gud! Det må være der* tænkte hun og holdte sig for ørene og gik hen imod lokalet. Da hun ankom var der mange piger, alt for mange tænkte hun. Hun kiggede sig omkring efter en siddeplads, men alt var optaget, så hun lænede sig opad væggen. Han kom ud på scenen og begyndte at spille.
*Han er god* tænkte hun og lukkede øjne i for at lytte bedre efter, selv om det kunne være svært på grund af de larmende piger.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Bella Ons Jan 08, 2014 8:40 am

Bella grinede hun hørte skrigen og råben, hun gik ind i lokalet, hun så op i hans øjne Og smilede, han var ho med det vidste hun jo godt det var hendes kæreste, hun tog om sin nakke og blinkede fræk med ham og smilede for sig selv og slapper af og rødmede meget.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Edgar Ons Jan 08, 2014 7:25 pm

han sluttede sin koncert og bukkede før han så op og så over på sin kæreste som kom op på scenen med et smil. han så på de andre der lidt skuffede gik ud af døren. han gav hende et kys på munden inden han pakkede sin violin ned og rettede sig op før han smed sig i sofaen " jeg tror du er dårlig for min popularitet, jeg har ikke haft så mange der kommer til mine koncerter mere" han smilede til hende og startede et figthing spil op. han valgte en karakter og melodierne begyndte at klange ud gennem den lille stue "FIGHT" halv interesseret kæmpede han uden problemer mod computeren "nå hvordan har din dag været" han satte sig op for at lade hende sætte sig i sit skød. han smilede og så over i dør karmen "kom dog ind, hun bider ikke. så meget" han smilede til pigen der stod i døren "jeg er Edgar Charles holmes men alle kalder mig Charlie" han smilede til hende.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Nora Ons Jan 08, 2014 11:14 pm

Han bukkede, da koncerten var færdig. En pige trådte op på scenen og de gav hinanden et kys.
*Det må være hans kæreste* tænkte hun. Det forklarede også, hvorfor de mange kvindelige fans forlod lokalet skuffende. Han startede et spil op, men virkede dog halv interesseret i det. Han smilede hen imod Nora.
"Hej, jeg er Nora" sagde hun, mens hun gik hen imod dem. Hun kiggede på pigen og spurgte "Og hvad er dit navn så?" med et lille smil på læben
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Bella Tors Jan 09, 2014 3:12 am

Bella sad meget godt på hans skød, hun så på Nora "hej Nora, jeg hedder Isabella men kald mig bare bella" sagde hun og så på hende og kyssede Charlie på munden og smilede glad og slapper af.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Edgar Tors Jan 09, 2014 8:14 am

hans øjne var rettet mod Nora og smilede mens han fortsatte med at spille og tog kun lidt skade i det. han så på sin kæreste og så over på hende "jeg tror jeg har set dig i tårnet ikke, du er cqc kæmper lige som mig" han trak sin butterfly kniv frem og viste cqc mærket på den. han smilede til hende "tredje års små våbens ekspert af første rank" han foldede kniven op og i igen og viftede den rundt uden noget besvær "hvad siger du til en lille kamp dig og mig i VR rummet" han smilede venligt til hende unde det mindste tegn på fjentlighed. han kedede sig bare meget lige nu og ville gerne kæmpe.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Nora Tors Jan 09, 2014 9:19 am

*En cqc kæmpere ligesom mig, interessant*. Hun bemærkede hans rank på hans kniv. *Han var god, så god ville hun også være en dag.* Da svingede rundt med kniven kunne hun ikke være andet end importeret. Da han spurgte hende om en kamp, viste hun allerede hvem vinderen var, men hun ville ikke opgive så let. *Det skal nok blive sjovt* tænkte hun. Hun var ikke god til våben håndtering endnu, men nærkamp er det hun er bedst til.
"Jeg tager imod din udfordring" sagde hun smilende
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Bella Tors Jan 09, 2014 9:39 pm

Bella så på dem og rejste sig op ''held og lykke skat'' sagde hun blidt, hun var måske ikke så glad for det her da hun var bange for at miste ham på alle måder, men det vidste hun aldrig skytterne i hendes familie måtte ikke vise følser på svaghed.
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Edgar Fre Jan 10, 2014 7:08 pm

han smilede til sin kære Bella forsikrende før han gik forrest ned mod VR rummet hvor en lærer stod "mr. crow vil du sætte en trænings duel op, cqc tak" uden at sige noget fandt han et program frem. de satte sig i stole over for hinanden og tog hjelmene på. de stod nu i en arena hver med en lille menu til deres side med våben på. med et lille smil valgte han de to knive som materialiserende sig i hans hænder og stillede sig klar med en kniv foran hans ansigt og den anden hånd lagde han på sin ryg og ventede på start signalet.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Nora Lør Jan 11, 2014 3:32 am

Nora gik bag ham hen til VR rummet. Hun fik hjelmet på og kiggede igennem menuen som dukkede frem. Hun så at han valgt to knive. Hun smilede, det skulle nok blive sjovt. Hun valgte en lang kampstav, som dukkede frem i hendes hænder, sammen med et par armbeskytter som øjeblikkelig dukkede frem på hendes arme. Hun stillede sig parat med begge hænder på staven, den ene hånd tæt ved hendes talje og med spidsen af staven som pegede på ham.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Bella Ons Jan 15, 2014 8:08 pm

Bella stod og så på og håbede ikke de kom noget til, hun så på edgar med et smil på sine læber, *han er awesome, han er stærk og en dygtig kæmper, han er helt igennem fantastisk* tænkte hun glad og så på dem fra afstand hun smilede glad han skulle nok klare den...
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Edgar Ons Jan 15, 2014 8:28 pm

han smilede let før han løb lige mod hende men inden at hun kunne nå at reagere bevægede han sig uden om hende og om bag hende. hun svang men på grund af det overskydende adrenalin han havde i blodet. var det lige som om den kom i slow motion. han dukkede sig under slaget og skar hul på hendes bukse ben og lavede en dyb flænge. han rullede hen over hendes ryg da hun bukkede sig ned til benet og holdt en kniv for hendes strube "game over, jeg vandt" han smilede venligt og rettede sig op "mr. Crow kan du stoppe simulationen nu" han smilede og tog hjelmen af "129 vundne og 1 tabt, mod min far" han smilede til hende og hjalp hende ud af stolen før han gik hen og gav sin kæreste et kys.
Edgar
Edgar
rookie
rookie

navn : Edgar Charles "Charlie" Holmes
marks : 64
Join date : 31/12/13
Antal indlæg : 53

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Nora Tors Jan 16, 2014 7:44 am

Han var hurtig. Hun nåede ikke engang at opdage at han kom løbende imod hende. Hun svang staven, men han dukkede under for den. Han fik skåret en flænge i benet. *Shit! Jeg vidste ikke det ville gå så ondt i simulatoren*. Og ud af det blå stod han med kniven mod hendes strube. Stimulationen forsvandt såvel som såret. Han hjalp hende op. Hun kiggede på ham.
"Du er meget dygtig" sagde Nora med en drillende stemme og smilede til ham.
"Jeg bliver nød til at have revanche en eller anden dag" sagde Nora og smilede til dem begge.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Bella Tors Jan 16, 2014 8:19 pm

Bella smilede til dem begge ''håber ikke han var for sur på dig'' sagde hun blidt og roligt og slapper af smielde og for sig selv og slapper af og rødmede meget og smielde... og kyssede edgar på kinden med et smil....
Bella
Bella
rookie
rookie

navn : Isabella valentinio
marks : 91
Age : 28
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 70

Tilbage til toppen Go down

mødet //bella og Nora// Empty Sv: mødet //bella og Nora//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum