cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
are you lost or something //Nora// - Page 2 EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




are you lost or something //Nora//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

are you lost or something //Nora// - Page 2 Empty Sv: are you lost or something //Nora//

Indlæg af Nora Ons Jan 15, 2014 12:53 am

Hun kiggede trist på ham. *Han virkede da som en flink person, hvorfor hang han så ikke ud med sine venner*. *Han havde jo ret, det var jo rektoren som havde bygget stedet, men at den fører ind til pigeomklædningen.....pyhaaaa. Tænk hvis han havde set mig klæde om!* tænkte hun og skar grimasser. Hun mærkede han tog om hendes hånd og de gik langs gangen.
"Du har nok ret Jason. Det er da sødt af dig at for installeret det sikkerhedssystem" sagde hun og kiggede skamfuldt mod jorden. *Han havde jo bare prøvet at beskytte pigerne* tænkte hun. Da gangen endte, førte den ud til en græsplæne og en sø.
"Hvor er her flot! Jeg vidste ikke engang at der var sådan et sted her på skolen" sagde hun en smule for højt. Hun lagde sig ned ved siden af Jason og smilede til ham.
"tak for alting, det har været en fantastisk tur. Jeg er meget glad for jeg støtte ind i dig" sagde hun og så op mod himlen.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

are you lost or something //Nora// - Page 2 Empty Sv: are you lost or something //Nora//

Indlæg af Jason Ons Jan 15, 2014 9:53 am

han smilede lidt. han mærkede en sød duft i hans næse, parfume? nej det her var en duft mere af almindelig shampo. han tog et græs strå og puttede det i mundvigen "så Nora ikke? fik jeg nogen sinde fortalt dig mit navn, jeg er Jason hvis du ikke vidste det" han lod græs stået trille fra en mundvig til den anden. han smilede til hende og satte sig op "ved du hvad med mit motto er. giver du en mand en sandhed tænker han for en dag, lære du ham en grund og han vil tænke resten af hans dage" han smilede til hende og lænede sig tilbage igen "du er rimelig sød ved du det" han smilede til hende og smed græs strået højt op i luften og den blev båret væk af vinden.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

are you lost or something //Nora// - Page 2 Empty Sv: are you lost or something //Nora//

Indlæg af Nora Tors Jan 16, 2014 7:53 am

Nora kiggede mod himlen, der var intet at se ud over skyerne, men det var godt nok for hende. hun smilede til Jason.
"Ja da. Du fortalte mig dit navn ligeefter du havde lagt mig ned" sagde hun og grinede. Hun bevægede hendes arme rundt i græsset som når man laver sneengle om sommeren. Hun tænkte over hvad Jason havde sagt.
"Det er noget af et motto du har" sagde hun og smilede mod himlen. Hun drejede så rundt så hun lå på siden og kiggede hen imod Jason.
"Jamen mange tak Jason, jeg synes også du er temmelig sød" sagde hun og skubbede blidt til ham. Hun rejste sig op og børstede græsset af der sad på hendes uniform med hendes hænder. Hun løb ned til søen og satte sig i kanten af den, og tog hendes støvler såvel som sokker af, og rullede op i bukserne. Hun stak stille hendes fød ned i vandet. *Puhhrrr! Det er lidt koldt* tænkte hun og skar grimasser. Hun kiggede på Jason.
"Kommer du ikke herhen og nyder søen med mig?" råbte hun til ham og vinkede
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

are you lost or something //Nora// - Page 2 Empty Sv: are you lost or something //Nora//

Indlæg af Jason Fre Jan 17, 2014 10:38 am

Jason satte sig i vand kanten med sine fødder i vandet og smilede til pigen " jeg kom lige i tanke om at jeg har afsløret mit yndlings sted at spise frokost" han grinede lidt til hende og gik langs sø kanten. det var starten af foråret så blomsterne var lige begyndt at spire. han fandt nogle smukke blå blomster og bandt dem i en buket før han gik tilbage og kastede dem over til hende "jeg går tilbage, du ved hvor jeg bor nu ikke, jeg tog mig også den frihed at lægge mit nummer ind i din telefon så du ringer bare hvis det er men jeg har arbjede jeg skal gøre færdigt" han smilede hen over sin skulder og vinkede før han forsvandt ind i hullet igen. han gik op på sit værelse og lukkede for vinduerne og rullede for så kun lyset fra hans computer lyste op.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

are you lost or something //Nora// - Page 2 Empty Sv: are you lost or something //Nora//

Indlæg af Nora Man Jan 20, 2014 6:03 am

Nora smilede. *det er jo også et flot sted at spise frokost, måske bliver det mit nye yndlings sted* tænkte hun og greb hurtigt buketten. Det var nogle flotte blå blomster. Hun duftede til dem.
"mange tak Jason. Jeg skal nok ringe til dig" sagde hun og vinkede. Han forsvandt ind i muren og Nora gik lidt rundt i søen og lagde buketten på kanten, da hun besluttede sig for at komme op. Hun gik barfodet rundt med hendes sko og sokker i den ene hånd og buketten i den anden. *Det er nok på tide at gå tilbage* tænkte hun og så på hendes armbåndsur. Hun gik ind i den hemmelige dør og gik henimod cqc tårnet.

//out//
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

are you lost or something //Nora// - Page 2 Empty Sv: are you lost or something //Nora//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum