cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
hvem var det lige du var? (Eric) EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




hvem var det lige du var? (Eric)

2 deltagere

Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Phoenix Man Feb 17, 2014 7:17 am

Tid: omkring middag
Sted: spisesalen
Omgivelser: mange elever sidder ned og spiser deres mad, mens andre står og små snakker.
Tøj: den typiske skole uniform
Andet: Hun har en dolk i et strømpebånd som sidder godt oppe under hendes nederdel og hun har en pistol ved hoften, dog skjult af hendes jakke. hun har en sort taske med Disturbed's kendetegn på

Phoenix stod først i køen til mad. Hendes mave brummede ivrigt efter at få noget at spise. ”Jeg skal bare have dagens ret.” Sagde Phoenix hæst. Roligt fik hun sukket bakken i hånden og der blev betalt hurtigt og kontant. ”Hav en god dag.” med himmelvendte øjne gik hun hen mod et ledigt bord og satte sig tungt ned og smed tasken på gulvet ved hendes stol. ”Jeg skal bare lige overstå denne dag og så er jeg på vej ned i byen og skal have et lille… jah.. jeg skal fikse noget.” mumlede hun for sig selv.
Alle disse mennesker der var rundt over det hele. Øjne der søgte, efter en plads, hænder der trykkes i venskabelighed, mad der blev spist, folk der brokkede sig over skolen. Alle var så normale… Phoenix hørte slet ikke til på denne skole, men alligevel var hun kommet ind. ’Hvorfor lukkede de mig dog ind? Hvilke ting kan jeg, som de ikke kan?’ tænkte Phoenix og lagde panden mod bordet. ’Jeg er her kun af en grund… at gøre bod på hvem og hvad jeg er…’ tænkte hun hårdt og bandede lavt.
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Eric Man Feb 17, 2014 7:24 am

Tøj: Skolens uniform og hans briller

Eric gik stille ind I spise salen med sin madpakke, han brød sig ikke om skolens mad så han havde altid sin egen med, smørt på sit værelse mens de andre værelses kamarater rullede med øjne af ham.
Eric gad heler ikke sætte sig ved et bord, hvorfor skulle han? han satte sig I en vindues kam, tog et æble fra posen og begyndte at spise det mens han tog sin bog op og begyndte at læse den.
Eric
Eric
rookie
rookie

navn : Eric Nick Reyes
marks : 76
Join date : 10/01/14
Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Phoenix Man Feb 17, 2014 7:41 am

En person der satte sig i vindueskarmen, fangede Phoenix’es opmærksomhed. Fyren med det blå hår så anderledes ud. ’hvem pokker har blåt hår?’ tænkte Phoenix for sig selv og begyndte svagt at betragte ham, dog var hun sikker på at hun havde set fyren før. Men Phoenix prøvede forgæves at rode rundt i hendes hjerne for at finde det mindste om ham… og det var nok nemmere sagt end gjort. Den hjerne Phoenix havde, var ekstremt rodet og havde ikke skyggen af orden… det var derfor hun havde søgt ind ved skytterne.
Hurtigt spiste hun færdigt og stillede bakken med rester henne ved et ryddet bord. ’Hvem er den knægt?! Jeg har set ham før, et eller andet sted… ’
Men det eneste der dukkede op i hendes hukommelse var et minde omkring hendes barndom i gaderne. Flere gange stoppede hun op og betragtede ham noget mere. Hun lage godt mærke til at han selv havde noget mad med ned i kantinen, og Phoenix grinede svagt over det. Men han måtte jo selv bestemme det han ville. ’bare jeg slipper for at lave min egen mad er jeg tilfreds.’ tænkte Phoenix og begyndte at gå hen mod udgangen. Hun fæstnede blikket ned på gulvet og havde slet ikke lagt mærke til at en stor muskuløs CQC kæmper var kommet i vejen for hende. ”HEY! Se dig dog lige for!” brummede fyren. ”For ellers hvad? Jeg havde ikke i sinde at flytte mig, ikke en gang for en ”farlig” CQC kæmper som dig.” Phoenix lagde armene over kors og smilede kækt ad ham.
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Eric Man Feb 17, 2014 8:09 am

Eric så op da han hørte der forgik noget over ved udgangen, var der nogen der var ved at lave et slagsmål? hm, Eric selv var mege streng omkring reglerne og blev tit set som en der fik andre til at overholde reglerne, han havde flere gange elever der forslog ham om at gå til rektor for at blive en gang vagt, men han havde aldrig rigtig taget dem seriøst, han så på pigen der stod over for en CQC fyr og rystede på hoved, "farlig" fyr var nok like i overkanten at kalde hinanden.
Eric
Eric
rookie
rookie

navn : Eric Nick Reyes
marks : 76
Join date : 10/01/14
Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Phoenix Søn Feb 23, 2014 10:51 pm

”Hør her makker, flydt din røv, og lad mig være.” Phoenix smilede kækt og ventede på at der ville ske et eller andet, enten at hun ville blive slået eller at fyren ville flytte sig. Han så faktisk lidt overrasket ud, over det hun sagde. ”Seriøst, gør nu et eller andet.” Phoenix trippede lidt med foden.
Da en af hendes værelseskammerater kom over og trak hende i armen, vendte Phoenix sig om og så på hende. ”Phoenix, drop det, du har ikke en jordisk chance for at vinde over ham, du er en skytte og han er en CQC kæmper.” Phoenix så på pigen og sukkede. Hun havde ret, men den her fyr gik hende bare på nerverne. ”Hvorfor? Hvad skal det måske gøre godt for? Jeg er fandme træt af at være en af dem som altid ligger under skoen på andre, jeg har ikke haft lov til at sige min mening i mens jeg har været her!” Phoenix trak armen til sig og fik øje på ham med det blå hår igen. ”Jeg er træt af at alle skal være ens.” den 16-årige pige vendte sig igen om mod CQC kæmperen. ”jeg er frisk på en lille kamp hvis du tør tabe til en tøs.” Et selvsikkert smil var plantede omkring hendes mund. ”Lad os sige nede i byen omkring klokken 16?” fyren nikkede og grinede højt. ”Den lille pige tror sørme at hun er bask, ha! Jeg skal nok banke noget fornuft ind i den tosse.” Han gik forbi hende og vandrede hen mod en gruppe.
”PHOENIX! Hvad fanden fejler du?!” Pigen som havde trukket hende i armen var blevet højrød i hovedet. ”Du er ikke rigtig klog! Du ender med at blive bortvist!” Phoenix lod vreden fra pigen passere. ”helt ærligt? Jeg er bare træt af at folk bliver ved med at hakke på mig, der er ligesom en grund til at jeg køre solo når jeg er på en opgave.” Pigen og Phoenix stod overfor hinanden og diskuterede lidt.

//Sorry der gik så lang tid før der kom et svar, men har haft en lidt uheldig periode IRL ^^''//
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Eric Tirs Feb 25, 2014 4:09 am

Eric hørte snakkem om en kamp, sukkede, tog en lille maskine, trykkede på en knap og rejste sig og gik hen til dem, han stoppede drengen før han nået til gruppen og smilte stille.
"Undskyld men jeg kunne ikke undgå at høre jeres samtale" han så over på kvinden og tilbage på drengen "Og jeg vil bede jer om at huske på reglerne om duellerne, lad mig
Dueller er kun tilladt hvis det er i trænings salen og der er lære til stede"
Eric
Eric
rookie
rookie

navn : Eric Nick Reyes
marks : 76
Join date : 10/01/14
Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Phoenix Tirs Feb 25, 2014 10:25 pm

'Alle de regler... jeg bliver tosset i mit hoved!' Tænkte Phoenix og sukkede tungt. "hvad vil du gøre ved det, hvis vi gør det, lille splejs?" Spurgte CQC kæmperen og grinede hult. Phoenix stod stille og rystede på hovedet. "Hvem er du enlig? og hvad giver dig ret til at stoppe os? Det foregår jo ikke på skolen, og det er jo udenfor skoletiden." Phoenix lagde armene over kors men blev sindssyg af jakken. hurtigt tog hun den af og lagde den over hendes ene arm. Pigen fra før gispede da hun fik øje på en tatovering. "PHOENIX?! hvor er den kommet fra?" Fraværende rystede hun på hovedet og bed sig i læben. "Jeg aner ikke hvad du snakker om..." det var nok en løgn, hun vidste hvor den var fra og hvorfor hun havde den... en lettere fejl ved en opgave som gik galt.
Igen vendte hun opmærksomheden mod fyren med det blå hår og så på ham med et overraskende venligt blik. "Men du lyder som en der kender det her sted... meget... kan du muligvis hjælpe mig med at lære tingende her på skolen?"
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Eric Ons Feb 26, 2014 2:27 am

"Jeg er Eric, og jeg har på ingen måde tænke at stoppe jer, jeg nævnte bare reglerne for jer" han så op på den store fyr og smilte stille "Og hvis i bryder reglerne er det nok mere lærene I skal bekymre jer om og ikke mig"
Eric så stille på pigen og nikke "Ja jeg har gået her længe, så jeg kan godt vise dig rundt"
Eric
Eric
rookie
rookie

navn : Eric Nick Reyes
marks : 76
Join date : 10/01/14
Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Phoenix Ons Feb 26, 2014 2:49 am

Den store fyr, bandede lavt og lignede en som godt kunne finde på at blive vred, men han vendte sig om mod sine venner og begyndte at gå hen i mod dem for at køle af.
Phoenix stod lidt og summede over det som Eric lige havde sagt. "Hvornår, har du mulighed for at gøre det? efter skole?" Phoenix smilede skævt, og så en smule mildt på ham.
"Phoenix! svar mig!" Vredt vendte pigen Phoenix om og så på hende. "Hvor har du fået den tatovering fra?! det er altså ikke alle steder, man bliver tatoveret: JEG MÅ IKKE GÅ MED FREMMEDE HJEM." Pigen stod og trippede lidt med fodden. "Okay godt, jeg har fået den da jeg var på en af mine første opgaver, den slog fejl og jeg endte med en tus og jah... private ting!" hurtigt vendte hun sig om mod Eric og smilede svagt. "Sorry jeg hørte ikke om du svarede mig på mit spørgsmål, og hvis du gjorde, kunne jeg så får dig til at svar igen?" Der var en lidt sukker sød tone over hendes stemme, som om hun spillede et spil, i forhold til den stemme som hun plejede at have.
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Eric Ons Feb 26, 2014 3:04 am

Eric prøvede at svare første gang, men ventede på den anden havde råbt færdig og smilte så til kvinden "Jeg kan gøre det efter frokost, men jeg fangede ikke dit navn" Eric smilte veneligt, hørte udemærket den for søde stemme men ville ikke kommentere det
Eric
Eric
rookie
rookie

navn : Eric Nick Reyes
marks : 76
Join date : 10/01/14
Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Phoenix Ons Feb 26, 2014 3:18 am

"Phoenix." Sagde hun kort og smilede svagt. "Dit navn er Eric ik?" Pigen bag ved Phoenix havde tabt både øre, øjne, næse og mund. "Du... du... du... hvad?" Spurgte hun forvirret og prikkede Phoenix på skulderen. "Kan vi tage den snak senere?" Spurgte hun koldt og drejede hovedet svagt.
Pigen vimsede væk og satte sig hen hvor hun var kommet fra. "Det beklager jeg... nej vent det gør jeg ikke, men efter frokost? dejlig, hvor lang tid er der til?" spurgte Phoenix stille og kløede sig på armen, så der gik hul. "Hov." mumlede Phoenix og lagde hånden hen over det.
de gyldende øjne så på mærket som Eric bar. 'han er jo en af 'nørderne' tænkte hun stille og smilede skævt. han var en af de der som undersøgte en helt masse og gav informationerne videre til enten rektoren, eller nogle af de andre lærer...
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Eric Ons Feb 26, 2014 3:47 am

Eric så hun fik kraset hul i huden og tog et lommetørklæde op og gav hende "Jo, jeg hedder Eric, og spise pausen er færdig om" han så på sit ur " 10 minuter, vi kan mødes ude i gården"
Eric
Eric
rookie
rookie

navn : Eric Nick Reyes
marks : 76
Join date : 10/01/14
Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

hvem var det lige du var? (Eric) Empty Sv: hvem var det lige du var? (Eric)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum