cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
do you spy on me, girl? ( Mia ) EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




do you spy on me, girl? ( Mia )

2 deltagere

Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Logan Tirs Feb 18, 2014 5:25 am

sted: et skur på skolen, med redskaber.

omgivelser: skov, motion's bane, hække, fliser til at gå på.

tøj: en heavy metal hætte trøje, med en lædervest udover, en stram ærmeløs shirt inde under, et tørklæde for ansigtet, skotsk sorte militær bukser, og tunge kamp støvler.

Logan havde frustreret kæmpet sig igennem dagen, da han skulle ringe for at snakke med nogle af sine kontakter i han's gamle bande han havde været med i, og dagen havde bare sneglet sig afsted, hvilket havde irriteret ham, dog da han kunne få fri, havde han taget sine ting, efter at have kamp trænet og styrke trænet, været i bad, trimmet sit hår og skæg, forude forbinde de skader han nu havde fået, havde han taget sit tøj på og gået ud af skolen's hovedport for at bevæge sig imod skolen's skure for roligt at gå ind i en af dem, åbne sin telefon, ringe og begynde at snakke på skots, og han lænede sig roligt imod den ene side af træ væggen imens han lyttede, svarede, og forklarede i telefonen.

// håber det kort nok, Mia ^^
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Mia Tirs Feb 18, 2014 5:30 am

Tøj: Skolens kvindelige uniform

Mia gik stille hen mod skuret, tankerne kørte rundt, hvorfor mig? hvorfor skulle det være mig det skulle hente tingene i dag, hvorfor kunne de andre ikke? med et suk kom Mia i tanke om hvorfor, alle havde deres tur, og nu var det så Mias. Klassen var i gang med en stor øvelse og de skulle hente redskaber ude for skole tiden så Mia tog med et suk fat i håndtaget på skuret og åbenede, uden overhoved at havde overvejet om der var nogen der inde.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Logan Tirs Feb 18, 2014 5:37 am

Logan havde snakket i et roligt stykke tid, indtil han hørte døren's håndtag åbne, han klappede stille nokia'en sammen, og modparten ville vide hvorfor, han stak sine store næver imod den fremmede og uden overhoved at overveje det, rev han vedkomnet op som om denne person intet vejede, for at sparke døren i med et brag, han hamrede, tøsen, til han's forbløffelse, imod væggen, ikke hårdt, men han holdt hende oppe i luften presset imod væggen uden problemer, og det var tydeligt han var en stor muskeløs fyr, da de kræftige muskler var spændt i armene så hættetrøjen blev strammet til, han sagde dog lavt.
''udspionere du mig? for hvis du gør.. såå.. bliver jeg vred''
Han's tørklæde hang nede om halsen så han's ansigt var tydeligt, og det var tydeligt han var ikke vred, men han var fjendelig, da han følte sig udspioneret, og krænket, det var også tydeligt han var CQC kæmper, på han's ar på næverne og de 5 ar i han's ansigt, forude de meget hårde mørke brune øjne, da lyste af stærk mistroiskhed.
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Mia Tirs Feb 18, 2014 5:44 am

Mia var så meget i sine egne tanker at der ikke var tid til at unvige før man pluselig var op af væggen og holdt oppe i luften.
Mia var dog hurtigt og fornuftet, så personen i øjne uden frygt eller usikkerhed, fik kigget på ham uden at fjerne blikket fra hans øjne og snakkede i en rolig stemme
"1: Nej jeg kom efter udstyrret der er i skuret
2: er du fra denne skole, hvis ikke må jeg bede dig forlade stedet og hvis du er skal du havde din uniform på
3: Hvad har du gang i siden du tro du bliver udspioneret eller føler du dig bare forfulgt eller parnoid eller er du i problemer
Please prøv at svare mine spørgsmål uden at råbe eller vise nogen tegn på vold"
Mia sagde alt dette med sin rolige kvindelige stemme men med en meget flad tone som ikke ændrede sig.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Logan Tirs Feb 18, 2014 9:42 am

Logan så stille ind i pigen's øjne imens han så roligt på hende, hun var ikke bange, eller usikker, dog så det ikke ud til og anfægte Logan, han lyttede roligt til hende, og så rent faktisk ud til og tænke over det, selv om det også var tydeligt på han's hårde greb at han ikke havde tænkt sig og sætte hende, han sagde dog selv roligt.
''hmm.. så det gjorde du?, ja jeg er fra denne skole ellers havde jeg ikke været her, og så må de tvinge uniformen på mig.. og jeg har gang i noget da ikke rager dig, lille kvinde''
han lød ikke truende eller vred, bare mistroisk og små fjendelig, han slap hende dog ikke, så hun hang fortsat og dinglede i luften, trykket imod træ væggen.
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Mia Tirs Feb 18, 2014 7:38 pm

Mia så stille "Uniformen er noget man skal havde på, og vil du venligst sætte mig ned" stadigvæk den stille stemme, men imens var det med at gøre sig klar til alt, hænderne mod væggen og støt sig selv, tøjet skulle ikke gå i stukker, bøje lidt i knæene, holde bene klar, og fingrene klar, til hvis det hele gik galt
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Logan Man Feb 24, 2014 11:20 am

Logan så roligt ind i pigen's øjne, hvilket faktisk var ret kønne, dog blinkede han hårdt i, da han måtte tage sig sammen, han så dog roligt på hende, han svarede hende roligt.
''vil du tvinge mig til det?, og gør jeg.. hvis du ikke stikker af..''
Han holdt stadig stramt i hende's trøje så de kræftige arme stadig var spændt hårdt til, selve han's muskler i kroppen var spændt, han fornemmedet dog ændringerne i hende's krops holdning, som fik ham til og se på hende, for så at slippe hende så hun dumpedet ned på gulvet, for at gå hen foran døren og stille sig i vejen som en stor mur af muskler og erfaren rå styrke da forstod sig på at holde væk væk, ude eller inde, han lagde armene over hinanden og sagde roligt.
''hvis du ikke udspioneredet mig, hvorfor henter du så grej? i små vimse teknikker folk bruger da ikke motion's træning?''
det var ikke svært og høre at han ikke havde været på skolen længe, dog så han usikker ud, trods sin vrede.
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Mia Man Feb 24, 2014 8:17 pm

Mia landede på sine føder uden problemer, holdte nederdelen nede og rettede sig hurtigt op, og skubbede brillerne på plads.
Fyren stilte sig foran døren, højst sandsyligt så man ikke kunne løbe væk, og dette gjorder ham kun mere mistænksom.
"Jeg henter "grej" fordi min klasse træner fortiden med at komme igennem en forhindrings bane og jeg skal hente udstyret og sætte det op til i morgens prøve"
Mia gik stille hen mod ham, ikke så truene men stadigvæk fast, på vejen grab hun det udstyr hun skulle bruge, jern stange, rab og bolde.
Mia stod foran ham, bandt jern stangerne sammen så man kunne løfte den nemt of rejste sig op, havde tængene ved fødderne så intet truene var i hænderne og så på fyren.
"Hør, hvis du vil holde mig her uden grund bliver jeg nød til at stoppe dig, jeg udspionere ikke, jeg går på skolen og kan ikke engang være sikker på du gør, så vær sød at flytte dig, nu"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Logan Tirs Feb 25, 2014 9:56 am

Logan så roligt den kønne pige lande på sine fødder, han så hende holde nederdelen nede, han smilede dog ikke, han så hende skubbe sine briller på plads, han mødte dog hende's blik, han så roligt på hende og svarede roligt.
''hmm.. fair, og hvorfor skulle i lave en forhindring's bane? men tja det vel også fair nok..''
han fulgte roligt hende's bevægelser, som en ulv da var vant til og få tæsk og var klar til og bide struben op på en, vagtsom og truende, dog ikke åbenlys truende, bare på en vagtsom måde og en lettere usikker måde, dog fulgte han med i hende's bevægeler, han hørte hende og svarede roligt.
''hmm.. okay da, og tja jeg går på skolen, fordi hvordan skulle jeg ellers været komme ind?''
han åbnede dog døren for hende, for at være høflig, selv om han mente han burde være grov, dog kom han ikke langt med det, så han prøvede med høflighed, hvilket nok ville være dumt da hun nok ville være mere flabet, han tog dog chancen.
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Mia Ons Feb 26, 2014 2:25 am

Mia ventede på han flyttede sig, hvillket han gjorder og holdte døren open
"Tak" sagde Mia stille, lidt lavt siden Mia bukkede sig ned og samlede tingene op imens.
Uden at kigge på fyren gik Mia gennem døren, ud og tilbage mod klassen, overvejede om der skulle sendes nogen efter personen, men det var nok ikke nød vendigt
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

do you spy on me, girl? ( Mia ) Empty Sv: do you spy on me, girl? ( Mia )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum