cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Nora Man Jan 13, 2014 7:51 am

Nora smilede til Viola.
"Se, så skal alt nok blive godt" sagde Nora glad.
"skal vi hjem eller skal vi et sted hen igen" sagde Nora smilende og holdte skoæsken med de sorte sko i.
"Men vigtigste af alt skal du lige have de sorte sko på. jeg vil ikke have at du skader dine fødder mere end nødvendigt" sagde Nora og tog de sorte sko op fra æsken og lade på gulvet
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Viola Man Jan 13, 2014 7:53 am

Viola tog dem på. "Jeg ville ønske jeg kunne betale min families gæld, mor ejer næstet intet mere siden far forsvandt, der var knap nok til mad da jeg boede hjemme, så selvom mor ikke så det, så gemte jeg altid min mad til hende" sagde hun
Viola
Viola
squire
squire

navn : Viola donna Adelina
marks : 223
Age : 32
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 184

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Nora Man Jan 13, 2014 7:55 am

"du skal nok betale den ud en dag Viola, men indtil den dag, skal du være tålmodig" sagde Nora og tænkte på den gang hun selv måtte tjene penge for at overleve
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Viola Man Jan 13, 2014 7:57 am

"Nora min mor ryger på gaden snart, hvis ikke gælden er betalt" sagde viola, og tjekkede om der var arbejde, som både kunne betale skolen, men også tjælpe hendes mor. "Jeg ønsker ikke at se min mor på gaden, og mit barndoms hjem rives ned" sagde hun
Viola
Viola
squire
squire

navn : Viola donna Adelina
marks : 223
Age : 32
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 184

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Nora Man Jan 13, 2014 8:06 am

Nora klappede Viola på skulderne.
"Viola, hvad er det din mor arbejder med?" spurgte hun nysgerrigt
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Viola Man Jan 13, 2014 8:07 am

"Vi levede af fars penge, så da de slap op, begyndte mor mere og mere at arbejde mere på marked, sælge de afgrøder vi havde" sagde hun
Viola
Viola
squire
squire

navn : Viola donna Adelina
marks : 223
Age : 32
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 184

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Nora Man Jan 13, 2014 8:12 am

Nora tænkte.
"jeg kender måske nogle som har kontakter nede i Spanien, som måske kan anskaffe hende et godt job, men jeg kan ikke gøre mere end det Viola" sagde Nora og kiggede bekymret på hende
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Viola Tirs Jan 14, 2014 8:40 am

"tror du at du vil kunne det nora?" spurgte hun. Hun håbede virkelig, for så skulle hun ikke hele tiden være så bekymret for sin mor. "Hvis du kan, så bliver jeg virkelig glad" sagde hun
Viola
Viola
squire
squire

navn : Viola donna Adelina
marks : 223
Age : 32
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 184

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Nora Tirs Jan 14, 2014 9:22 am

"jeg kan prøve mit bedste" sagde Nora. Nora tog hendes mobil opad tasken og tog den på øret, og skærmen blev dannet som et hologram endnu engang. Hun sagde fandt nummeret og ringede det op.
"Cia" blev der sagt på den anden ende. Nora begyndte at tale italiensk med manden. Samtalen varede ikke særlig længe og lagde på. Hun foldede mobilen sammen og lagde den ned i tasken igen. Hun kiggede på Viola.
"Min ven Emilio, ejer en italiensk restaurant nede i Spanien. Jeg sagde at min venindes mor manglede et ordentlig job, og han tilbød jobbet som en tjener. Jeg nævnte selvfølgelig hele din mors navn, så skal de nok finde resten af hendes informationer ud" sagde Nora og smilede.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Viola Lør Mar 15, 2014 6:01 am

"Det gør mig virkelig glad at høre Nora, så kan min mor få et job, og jeg kan måske prøve at leve livet lidt mere" sagde hun og smilede. hun følte som o en byrde kom af hendes skuldre, og det gjorde hende virkelig glad og lettet også
Viola
Viola
squire
squire

navn : Viola donna Adelina
marks : 223
Age : 32
Join date : 30/12/13
Antal indlæg : 184

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Nora Lør Mar 15, 2014 6:08 am

Nora gav et lille smil fra sig.
"Jeg er glad, hvis du er glad" sagde Nora og gav Viola et lille venligt klem på skulderen.
"Jeg håber dagen har været fremragende for dig" sagde Nora gav smilede endnu engang
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola// - Page 5 Empty Sv: Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum