cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
the beauty and the best //Nora// EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
the beauty and the best //Nora// EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
the beauty and the best //Nora// EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
the beauty and the best //Nora// EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
the beauty and the best //Nora// EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
the beauty and the best //Nora// EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
the beauty and the best //Nora// EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
the beauty and the best //Nora// EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
the beauty and the best //Nora// EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




the beauty and the best //Nora//

2 deltagere

Go down

the beauty and the best //Nora// Empty the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Arthur Ons Feb 19, 2014 8:26 pm

S: the burning broomstick i en lille gade i london
T: 23.00
O: et par få mænd der nyder en aften øl i det dunkle lokale
V: svagt overskyet
P: et hvidt jakkesæt med et lilla slips og en sort bowler hat

der var noget i luften i den lille bar, en hyggelig stemning. der var få mænd der sad og nød en øl sammen. deres tøj var meget simpelt så de arbejde måske på havnen der lå lidt der fra eller også var de bare håndværkere. der stod en mand bag baren, han havde et hvidt jakkesæt med et lilla slips og en sort vest under jakken. hans ansigt var velformet og det orange hår dækkede ned over et af de lilla øjne han havde. han stod og tørrede glas af mens han så hen påde tre mænd der sad og snakkede højlydt. han smilede bare og rystede på hovedet.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

the beauty and the best //Nora// Empty Sv: the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Nora Tors Feb 20, 2014 5:05 am

Nora trængte sådan til at nyde livet. Hun følte at det hele drejede sig om akademiet, så derfor valgte hun at i dag skulle hun nyde nattelivet. Skolen sagde selvfølgelig at man skulle bruge deres uniform, selv uden for skoletiden, men hvis man ville passe ind i miljøet kunne man ikke altid gå rundt med den uniform mente hun og rettede sin kjole. Hendes beklædning var en stram siddende kjole med en lille uddybning i ryggen og lange ærmer. Den gik til lidt over knæene og dens røde farve passede perfekt til hendes sorte stiletter, som ikke var så høje endda. Da hun ankom til baren kunne hun mærke den hyggelige stemning som rummet var svøpt i. Hun kiggede sig omkring og mærkede hvordan hendes kinder blev røde *måske har jeg taget for fint tøj på* tænkte hun mens hun banede vejen hen til et bord og satte sig ned. En mand kom hen til hende for at spørge, hvad han kunne friste hende med.
"Måske en pina colata" sagde hun og smilede til ham. Efter lidt tid ankom han med den og smilede, hvorefter han forsvandt. Hun nippede til sugerøret og nød den rolige atmosfære. Det var længe siden, siden hun sidst havde slapper så meget af.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

the beauty and the best //Nora// Empty Sv: the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Arthur Tors Feb 20, 2014 10:32 am

en kvinde, nej... en pige kom ind af døren, hun så meget smuk ud i det dovne lys fra oven lampen. den anden bartender havde også det hende og gik hen for at spørge om hvad hun ville have at drikke hvor efter at han kom gående hen til Arthur "hey Artie kan du ikke gøre mig en kæmpe tjeneste og lave en pina colata til hende. damn hun er fin" den anden tjener smilede smøret mens han fantaserede og Athur tog bare en avis frem og rullede den hvor efter han slog sin kollega i hovedet "vågn op vi har arbejde, jeg tager mig af pigen, du tager dig af de tre havne arbejdere" med et lille suk gjorde han honør som om han forstod hvad der blev sagt. Arthur lavede drinken til pigen og stillede den på bordet med et smil "vær så artig kønne dame" han smilede og gik om bag baren igen hvor han rensede resten af glassene mens han fløjtede lidt af de fire årstider af antonio vivaldi. det var hans yndlings stykke, han satte glassene på plads og slog op i avisen. han hørte noget tumult fra de tre fyre som nu havde rejst sig. de var alle sammen i de sene tredvere og stod nu og generede den kønne pige der var kommet ind af døren "hvad med at du kommer med os smukke. vil du ikke have en fed aften, tja hva kunne være feder end at være sammen med tre stærke mænd" på det her tidspunkt slog Arthur sin avis sammen "jeg tolerere ikke den slags snak i min pub mine herre" han gik roligt og tog sin over jakke af så han nu stod i en sort vest og hvid skjorte " hvad vil du gøre splejs. vi har løftet jern siden vi var 12 mens du har siddet bag den bar der" han langede ud efter Arthur men han greb elegant fat om hans hånd og vred den op af og om på hans ryg "er de bekendt med Aikido min herre, hvis ikke så lad mig forklare" han skubbede ham mod hans venner som greb ham og hjalp ham på benene "Aikido er en kamp kunst der kan forvandle en hver muskel du har til en svag hed, med et enkelt håndgreb kan jeg brække din arm ved blot at bukke for dig, elegant ikke?" han kom nu buldrende mod ham med en flaske hævet over hovedet. Arthur gik et skridt til siden og tog fat om mandens hånd hvorefter han lavede en cirkel med den og fik ham til at slå en forlæns kolbøtte lige ind i bardisken. de to andre samlede ham op og gik ud af pubben med nedslåede miner "er du ok" han så på pigen mens han børstede lidt støv af sin skulder.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

the beauty and the best //Nora// Empty Sv: the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Nora Fre Feb 21, 2014 2:15 am

Midt i alt stilheden kom der tre fyre hen til hende. Hun bemærkede hurtigt at de havde fået alt for meget at drikke. Hun ignorerede dem og håbede blot på at det ikke vil komme så vidt, at hun skulle bruge hendes kniv, som hun altid havde gemt på sig. De blev ved og Nora rejste sig for at angribe, men blev stoppet af en herrer, som i stedet tog kampen op med dem. Han kunne kæmpe og endda godt tænkte Nora som lænede sig en smule op ad bordet, som hun før sad ved. Det hele stoppede med en af mændene lagde en forlæns kolbøtte og ramte lige ind i bardisken. *Han er god* tænkte hun og prøvede at skjule hendes begejstring. Han kiggede på Nora og spurgte til om hun var ok. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare og greb om hans hånd.
"Øhmmmm Jeg er Nora...og du kæmper fantastisk. Jeg er særdeles imponeret " sagde hun smilende uden helt at have tænkte sig om, og slap hurtig hånden igen.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

the beauty and the best //Nora// Empty Sv: the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Arthur Man Feb 24, 2014 9:44 am

hans øjne glimtede lidt da hun tog hans hånd "jeg er nu en endnu bedre danser" han smilede til hende og smed viskestykket over sin skulder "hvad siger du til at vente på at jeg slipper ud her fra" han smilede til hende og rettede sig op. han smilede til hende og gik om bag disken, han tørrede de sidste glas af før han gik ud bag ved og skiftede over til bare at gå i en skjorte og den sorte bowler. da han kom ud igen sad hun og ventede på ham "jeg troede faktisk ikke at du ville vente" han grinede lidt før han hjalp hende op. han tog den sorte læder jakke som var hans.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

the beauty and the best //Nora// Empty Sv: the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Nora Tirs Feb 25, 2014 8:27 am

Alting gik så hurtigt, og pludselig sad hun og ventede på ham. *En god danser* tænkte hun og var spændt ved tanken. Hun havde aldrig "rigtig" prøvet at danse med nogle før og især ikke foran andre mennesker. Hun kørte hendes fingerspids rundt i bordfladen mens hun ventede og pludselig dukkede han op. Hun tog imod hans hånd, og kom op og stå.
"Så hvad har du i tankerne sir" sagde hun og smilede spændt til ham
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

the beauty and the best //Nora// Empty Sv: the beauty and the best //Nora//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum