cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
What is happening here??? //Mia// - Page 2 EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




What is happening here??? //Mia//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Lør Mar 08, 2014 12:55 am

Mia så stille over på Nora men så hurtigt væk igen "Ik rigtig... jeg har mødt den her dreng... men det nok ik noget"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Lør Mar 15, 2014 6:10 am

Nora stak hurtigt dit hovedet ud fra skabsdøren, da hun havde hørt, hvad Mia havde sagt. Hun tog hurtig bukserne på, lukkede døren og spurtede hen til sengen og satte sig nærmest hoppende ned på sengen ved siden af Mia. Hun kiggede intenst på hende med store nysegerrige øjne.
"Hvem er det dog?" sagde Nora med en smule sarkasme i stemmen
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Lør Mar 15, 2014 8:57 pm

Mia så på Nora "en fyr det går i klassen under mig" Mere ville Mia ikke sige, Nora skulle nødig misforstå.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Søn Mar 16, 2014 7:59 am

"en fyr...som går en klasse under dig...??" mumlede Nora lavmælt og smilede lumsk. Hun satte sig tilrette bag Mia og legede med hendes hår, hvor hun kørte den mellem fingrene.
"Så hedder han noget, eller....hvad?" sagde Nora, som tydeligvis prøvede at lokke mere ud af Mia
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Søn Mar 16, 2014 11:28 pm

"Ja, han har et navn, men jeg har ikke lyst til du begynder at plotte ting og bruger ham" Mumlede Mia og lod Nora rode med sit hår, det var overaskene behageligt.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Lør Apr 05, 2014 6:47 am

"når så ikke det" sagde hun lumsk og smilede ved tanken om det der muligvis var en, som Mia havde hjertet sigtet efter. Hun begyndte derefter at flette en fletning forsigtigt, og spændte den sammen med en elastik, hvor hun derefter smed sig på sengen og kiggede afslappende på Mia.
"Kunne være dejligt at opleve kærligheden" sagde Nora og sukkede lavmælt
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Lør Apr 05, 2014 7:49 pm

"...." Mia rørte stille sin flætning og sukkede, så ned.
"Ja det ville være rart... men... det rimligt svært i mit tilfælde" det var næsten kun en hvisken.
Mia vidste godt kærlighed var svært at for kærlighed når man tog de valg Mia havde.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Søn Apr 06, 2014 4:47 am

Nora tog Mia's ansigt mod hendes bryst og strøg hende blidt over håret.
"En dag Mia" sagde Nora og blev ved med at stryge hendes hår.
"En dag dukker der en fremragende fyr op, som er din anden halvdel. Du lider af Eros" sagde Nora og gav hende et lille kys på panden.
"Har jeg nogensinde fortalt dig den græske historie om den eneste ene?" sagde Nora og sendte Mia et lille opmuntrende smil
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Søn Apr 06, 2014 7:07 pm

Mia rødmede kraftigt og prøvet at gøre lidt afstand mellem sig selv og Noras bryst.
Mia rødmede mere da Nora plantede et kys midt på panden og så stille op på hende.
Den græske historie?
"Nej ikke rigtig"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Man Apr 07, 2014 10:36 pm

"Det er filosoffen Aristofanes der havde en teori om at mennesket engang var sat sammen to og to. Så det sammensatte menneske bestod af en rund krop, fire arme og ben og to kønsdele. mennesket havde derfor kun et hoved, men to ansigter, der var også tre forskellige slags af mennesker. To sammensatte kvinder, to sammensatte mænd og en kvinde og mand, som var sammensat.
Men en dag mente man at de begyndte at lide af hybris og begyndte at angribe guderne. For at straffe dem og gøre dem svagere, delte guderne dem derfor i to. Siden da har mennesket higen efter den eneste ene, for at blive hel igen. Denne higen kaldes Eros. Eros betyder lidenskab eller en slags længsel efter kærligheden" sagde Nora
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Tirs Apr 08, 2014 1:00 am

Mia så på Nora med et tænkene blik, men så så ned
"Det var måske dengang... men sådan er det ikke mere"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Ons Apr 09, 2014 7:26 am

"Det er vel om til ens tro" sagde Nora og fjerne et hårtot fra Mias ansigt, hvor efter hendes hånd gled forsigtigt ned og strøg hendes kind.
"Du må bare blive ved med at tro på det, så skal det nok komme en dag" sagde Nora og gav hende et lille smil
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Tors Apr 10, 2014 2:54 am

Mia smilte stille "Tak Nora.. du kan altid få mit humør op"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Lør Apr 12, 2014 6:40 am

"Det er mit speciale, jo" sagde Nora med et smil og satte sig ordentlig på sengen for så at vippe hovedet lidt til den ene side.
"Må jeg så gerne hører om ham, eller skal det være en anden gang" sagde hun og smilede drillende til hende
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Lør Apr 12, 2014 9:00 pm

"En anden gang" svaret Mia og satte sig ordenligt op "Jeg tro det bedst jeg går tilbage til mit værelse og får min ekstra uniform på"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Nora Tirs Apr 22, 2014 9:10 pm

"Det kan jeg kun være enig i, selv om det ville være dejligt hvis du kunne blive" sagde Nora med en lille skuffet smil på læben. Hun rejste sig op og stillede sig hen mod hendes skrivebord hvor hun derefter lænede sig op af stolen ved skrivebordet.
"Jeg skal nok komme med uniformen når den er ren, og du beholder bare kjolen. Den klæder dig nemlig så godt" sagde hun og gav Mia et lille vink
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Mia Ons Apr 23, 2014 1:38 am

Mia vinkede igen og smilte, men gik så tilbage til sit værelse

//Out
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

What is happening here??? //Mia// - Page 2 Empty Sv: What is happening here??? //Mia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum