cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
You were not supose to see that! //Jason EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
You were not supose to see that! //Jason EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
You were not supose to see that! //Jason EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
You were not supose to see that! //Jason EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
You were not supose to see that! //Jason EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
You were not supose to see that! //Jason EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
You were not supose to see that! //Jason EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
You were not supose to see that! //Jason EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
You were not supose to see that! //Jason EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




You were not supose to see that! //Jason

2 deltagere

Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Mia Man Jan 13, 2014 12:45 am

T: Efter skole
S: Mias værelse
V: Regn
O: et enkel værelse

Mia stod stille I bruse badet og tænkte, det var svært at tænke når man var nøgen, det synes Mia iværtfald.
Mia stoppede derfor badet hurtigt og tog et håndklæde om sig, måske ville det være bedst bare at gå I seng og få sovet lidt.
Mia nikkede stille for sig selv og gik ud af badeværelset og så på sit værelse.
Hun havde fået et special værelse, det var ikke sort men det kunne hun ikke spørger om, det vigtige var at hun havde det for sig selv og havde eget badeværelse.
Hun havde en enkel seng, en komode, et skrive bord med en computer til hendes opgaver, et vindu og et badeværelse.
Mia nikkede stille og løsnede håndklædet mens hun gik mod sin komode.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Jason Man Jan 13, 2014 1:56 am

Jason var taget op til pigen fra før's værelse. han havde samlet på at hun hed Mia og havde et enkelt værelse. lidt underligt, han troede at han var en af de eneste men det var nu mere på grund af hans fars forhold med rektoren og det faktum at ingen ville bo med ham. han gik ind af døren og så hende over ved kommoden og så på hendes bryster efter som hånklædet var gledet ned. eller det ville han men det var lige som om de manglede der. han så på hende, ham? han var lidt forvirret nu.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Mia Man Jan 13, 2014 1:59 am

Mia hørte døren gå op og så Jason komme ind, havde hun virkelig glemt at låse døren, Jason stirret på hendes bryst og hun indså hendes håndklæde ikke længere dækkede der og tog hurtigt håndklædet om sig og stirret på ham og rystede, hun ville skrige men var i for meget schok, han havde set det, hun kunne se det på hans ansigt.
Han havde set, at Mia, var en Han.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Jason Man Jan 13, 2014 6:58 am

han stod som forstenet. der var ikke så meget han kunne gøre, hans hjerne arbejde på højtryk. han tænkte den tid i gennem de havde, han smilede til hende, ham var det nu mere. det var meget at tage ind på en gang "d-d-d-u er en... øh en dreng?" han så lid vantroirsk på ham. atmosfæren var så tæt at han nærmest kunne tage et stykke ud af luften. han forsøgte sig med et smil.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Mia Man Jan 13, 2014 7:01 am

Mia gik hurtigt over til sin seng og trak dække tæppet omg sig så hele kroppen var dækken og så på Jason, tårene kom i hendes øjne... og.. han nikkede "Ja... jeg er en dreng..." han så stille ned og satte sig på sengen og rystede, vidste ikke hvad han skulle gøre nu, det var ingen der rigtig kendte til han hemelighed.
Men hun rystede på hoved, Mia vidste hvem hun var og ville være, hun så på Jonas og holdte bare tæppet om sig.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Jason Tirs Jan 14, 2014 8:47 am

han smilede lidt akavet før han gik hen til kommoden og smed noget tøj hen til ham "her vi kan ikke have at du bliver forkølet" han smilede til hende venligt "jeg er lige glad med om du er pige eller dreng. cross dresser eller ej" han smilede til hende "du er min ven" han smilede til hende, han gik udfra at han gerne ville være en hende "hvis jeg må spørge hvorfor at du gør det?" han smilede lidt og tilføjede så "hvis du selvfølgelig har løst til at fortælle det" han smilede halvt til hende og så ud af vinduet.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Mia Tirs Jan 14, 2014 8:51 am

Mia grab tøjet og fik fik flere tåre i øjne, var han virkelig ligeglad, kunne de stadigvæk være venner? Hun tog stille tøjet på under tæpper men blev stadigvæk I tæppet, og så spurgter han hvorfor?
Hm... hvorfor
".... Jeg har aldrig... følt mig glad som en dreng... jeg kan ikke lide drengede ting, og jeg har altid.. ligt en pige og blev nærmest glad vær gang nogen troet jeg var en pige... en af mine venner... en af mine nære venner sagde til mig jeg burde gøre hvad jeg ville... og siden jeg tog min første.. kjole på har jeg bare følt mig så meget mere fri og livlig... som om jeg slap ud af et bur" hun så stille ned og krammede tæppen om sig "Har altid hadet mine drenge dele"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Jason Ons Jan 15, 2014 12:39 am

han smækkede en hånd i kommoden "ikke sig sådan noget, hvis du ændre på hvem du er, er det ikke dig mere" han vendte sig rundt og maskerede noget med et smil. han så på hende med et lille smil "jeg tror dog jeg har noget der kan hjælpe dig lidt. kom lad os tage ned til VR rummet" han smilede til hende og gik hen til døren "jeg venter udenfor" han smilede til hende og gik ud.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Mia Ons Jan 15, 2014 12:46 am

Hun så forvirret efter ham og rejste sig, tog stille sit tøj på, rettede på alt så det så naturlig ud, og gik stille ud på gangen, så op på Jason, rødmede stadigvæk "Du sagde jeg ikke skulle ændre på mig selv, for så ville jeg ikke være mig, men hvad hvis jeg allerade ikke føler at jeg er mig?"
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Jason Ons Jan 15, 2014 10:13 am

han smilede til hende til med den ene fod mod vægen " had ikke dig selv, men vær den person du vil være" han smilede til hende og viftede med en hånd til at hun skulle følge med "du kender skolens VR rum" han smilede til hende og gik ned af trappen og hen over plænerne til et halv stort rum hvor der var to rækker med stole. de havde hjelme der var koblet tilk en computer "sætr dig til rette jeg har noget jeg skal vise dig" han startede det op og gik gennem alle programmernes opstart. han lod hende koble til før han startede nogle mere komplicerede programmer op "du mærker nok lidt ændringer på din figur" han gik ind på Mias profil og ændrede kønnet fra dreng til pige "nå hvad syntes du" han smilede lidt mens han så op på den storskærm der viste verdenen.
Jason
Jason
rookie
rookie

navn : Jason Blair
marks : 49
Join date : 12/01/14
Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Mia Ons Jan 15, 2014 7:48 pm

Mia fuglte forvirret med Jason "Ja jeg kender godt VR rummet, men har ikke rigtig brugt det" sagde hun men fulgte aligevel med, hun kom ind i rummet og så på stolene og skærmene, hun brød sig ikke rigtig om det her rum, men gjorder ikke rigtig modstand da JAson skuppede hende mod en af den mange stole og satte hjelmen på hende.
"Jason hvad er det du vi-" men Jason var allerade færdig med at koble hende fast og gik over til computeren, hun forstod slet ikke hvad det var han lavede og syntes ikke det var rart da han startede den, hun var for forvirret og ikke brat på det.
Men hun tog en dyb indåning og lagde sig tilbage og lod maskinen gøre hvad den ville, og hun gik iggenem den hun havde få gange før, følte hvordan hun nærmest blev trukket ud af sin krop og fløj gennem et langs rør i fuld fart, hun kendte det og kunne ikke lide, snart ville hun være inde i hvad enten verdan Jason ville havde hende I.
Men pluselig stoppede hun midt i luften, hvad forgik der, var noget gik galt? hvad havde Jason ga-
Mere noget hun ikke at tænke før en smerte gik gennem hendes krop, det var kun et øjeblik og så følte hun hvad Jason havde gang i, hvad det var han ville vise hende.
Mias krop var igang med at ændre sig, hun kunne føle det, og før hun helt kunne få fat i hvad der var hoved og hale var hun inde I den verden Jason havde sat til.
Hun lå ned og åbnede stille øjne, hørte Jason stemme svag og satte sig op og gav et støn fra sig, det heltes følte så forkert... og dog.. så rigtig.
Mia så ned af sig selv og gispede, nu kunne hun virkelig mærke det, bulerne ved hendes bryst, fornemmelsen mellem hendes ben, Mia var faktisk blevet til en rigtig pige.
Hun prøvet at rejse sig men faldt og gav et andet støn fra sig, hun var ikke van til denne krop og det virkede som om programmet havde lidt svært ved at sætte hende I den.
Mia fik sat sig op og så bare ned af sig selv, hun var en rigtig pige!
Tårene begyndte stille at trille ned af hendes kinder og hun grinte lavmælt "Det føles... så... godt... så nartuligt..." hun grinte igen og holde om sig selv "Hvillken følse! hvillken fantastik følse!" hun prøvet at rejse sig igen og måtte op give, så bare sig selv mere an.
Ja hun var en pige, hendes ansigt havde umenbart ikke ændret sig, men hendes hår virkede en smugle mere... let og hendes fingre var tynerne, bene kun en smugle længere, det var mest hoften og brystet som havde ændret sig, men det kunne man ikke se under hendes tøj, hun var en kvinde, men hendes krop havde ikke ændret udsene, der var bare trykket noget fra og noget sat til.
Mia sad bare stille og holdte om sig selv, slugte det hele ind og hviskede "Tak Jason" rødmede svagt.
Mia
Mia
rookie
rookie

navn : Mia
marks : 92
Join date : 06/01/14
Antal indlæg : 79

Tilbage til toppen Go down

You were not supose to see that! //Jason Empty Sv: You were not supose to see that! //Jason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum