cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 )

Go down

hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) Empty hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 )

Indlæg af Logan Man Feb 17, 2014 2:28 am

hey alle skønne folk på denne lille søde side, ja så jeg tilbage, og klar til og lave gang i den, men er frisk på alt, udover død og voldtægt, men er klar på masse slags mål, druk, tyveri, sparringe kampe, venne snakke, you name it, så kom med et forslag eller spørg mig om jeg har et, så ser jeg på din karakter og danner mig en ide, kom glade Very Happy
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 ) Empty Sv: hey igen, er back, and ready for action and crimes ( men det tys tys x3 )

Indlæg af Logan Man Feb 17, 2014 9:49 am

ingen da vil emne med mig? sig mig, er jeg virkelig så nedern en emne partner? er fornærmet! XD Wink
Logan
Logan
rookie
rookie

navn : Logan, resten ukendt.
marks : 57
Age : 28
Join date : 04/02/14
Antal indlæg : 45

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum