cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Fre Jan 10, 2014 5:13 am

T: Lige efter frokost
S: Trænings hallen
O: Andre elever og måtter

Mikal havde kaldt klassen sammen i trænings hallen, fået alle til at sidde ned og stod nu foran dem i sin stramme ærmeløse sorte trøje og træning bukser, han så stille på alle eleverne foran sig og nikkede stille og snakkede så med en tydelig stemme

"Jeg er Mikal, jeg vil lære jer hvordan man forsvare sig selv, tilbage holder folk og meget andet, men først må jeg finde ud af så meget om jer som muligt, så jeg har forberedt en masse teste for jer, fysiske teste men vi skal også gennem nogen mentale.
Vi køre hold mellem klasserne så lyt godt efter hvilken test i skal hen til først
1 års elever skal starte på løbe banen
2 års elver skal til styrke testen
3 års elever skal til længde springning
4 års elever, i skal til klatre væggen
5 års elever, I skal duste
jeg har bedt nogen af 6 års eleverne hjælpe med at forklare reglerne og holde styr på jer så hvis jeg hjælper et andet hold, spørg dem, gå til jeres område og afvent min kommando” Mikal nikkede stille og gik over til 6 års eleverne og gav dem de blokke de skulle bruge



Sidst rettet af Mikal Søn Jan 12, 2014 7:43 am, rettet 1 gang
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Fre Jan 10, 2014 5:41 am

Nora havde fået nogle løbebukser på sammen med en sort ærmeløs tætsiddende top. cqc sad mærket på på højre side af toppen. Hun stod blandt de andre elever og holdte øje med læren.
*Det er jo ham jeg måtte til rundvisningen* tænkte Nora. Hun skulle hen og løbe på løbebanen. Hun løb derhen sammen med nogle få andre. Hun hilste på en pige og dreng, som hed Finus og Clara. De var søskende, og det kunne man virkelig se. De havde samme ansigtstræk og deres øjne var nærmest identiske. Vi begyndte at løbe ved siden af hinanden indtil en eller anden dreng kom med en grim bemærkning om dem. Nora hørte dog ikke helt var det var, men det var nok til at de løb i forvejen. Hun løb nu helt alene.
*Nåhhh, men trist er det dog ikke* tænkte hun og kiggede rundt på de mange elever som anstrengede sig.
Tiden gik og 50 runder var løbet. Hun mærkede svenden på panden og kørte svedbåndet op til panden for at få det væk.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Fre Jan 10, 2014 5:45 am

Mikal stod og holdte øje med dem der løb på løbe banden, de skulle løbe så mange runder de kunne og han blev lidt trist over mange stoppede hurtigt, han så dog et ansigt han kendte som bare blev ved med at løbe og smilte, holdte øje med hende.
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Fre Jan 10, 2014 6:17 am

Nora stoppede pludselig og tog sig til knæene. "puuhhhaaa, det er hårdt" mumlede hun. Hun gik hen til en bænk placeret midt i løbebanen, der lå hendes vandflakse nemlig. Hun fik nu øje på de andre elever, der var ikke så mange af dem, der løb mere. Hun tog hendes vandflaske og drak, men for at køle sig ekstra ned hældte hun resten i håret.
Hun fik øje på Mikal og vinkede glad til ham. Hun tog derefter fat i Clara og tvang hende med sig hen for at løbe.
"Nora hvad laver du" sagde hun forbavset.
"Jeg vil have dig til at løbe mig med Clara. Det kan kun gavne dig, selv om du får virkelig ondt i benene bagefter" sagde Nora med et lille smil på læben.
De forsætte med at løbe og efter 10 runder fald de sammen på græsset og var helt forpustet, men grinnede højlydt og glad


Sidst rettet af Nora Fre Jan 10, 2014 7:06 am, rettet 1 gang
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Fre Jan 10, 2014 6:20 am

Mikal havde snakket med nogen andre elever og tjekkede nogen andre og gik så hen til Nora og Clara/Klara "Godt gået piger, hvor mange baner løb I?"
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Fre Jan 10, 2014 7:06 am

Clara kiggede på Mikal. "Jeg fik løbet 38, tror jeg nok" sagde hun lidt tvivlsomt og drak fra hendes flaske. Nora satte sig ordentlig op og smilede mod Mikal. "Jeg fik løbet 60" sagde hun helt stolt af sig selv. Clara rækkede derefter sin flaske til hende og Nora modtog og drak fra den. Hun gav den tilbage til hende.
"Tak skal du have" sagde hun med et smil til hende. Clara rejste sig og smuttede hen til de andre elever. "vi ses nok senere Nora og Mikal".
Nora henviste sig til Mikal. "Hvad skal vi nu lave" sagde hun glad og helt fuldt af nyt energi
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Fre Jan 10, 2014 7:28 am

"Vi tager en pause, styrke testen er næste, men du skal mindst havde en halv times pause endnen da " Sagde han stille og skrev resultaterne ned
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Fre Jan 10, 2014 7:50 am

"okay, du siger bare til" sagde hun smilende og lagde sig tilbage i græsset. Hun lagde hendes arme om bag nakken så de støttede hende. Hun kiggede mod himlen. Der var masser af skyer, som svævede forbi hele tiden. De dannede mange forskellige figurer.
Hun pegede på en sky "Se Mikal, den ligner en blomst" sagde hun højt nok til at kunne hører det.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Fre Jan 10, 2014 8:02 am

Mikal var igang med at skrive et skema da han hørte Noras råb og så op på himlen, han smilte stille, tog et blankt parpir og skitcede sky blomsten hurtigt og gav den Til Nora og gik så videre uden et ord
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Fre Jan 10, 2014 8:16 am

Nora blev helt overrasket over tegningen. Det gjorde hende helt varmt om hjertet. Hun kiggede nøje på den. Den lignede faktisk rimlig godt, den som var på himlen. Hun foldede den fin sammen og lagde den ned i hendes lomme. Hun lagde sig endnu engang ned på jorden og lukkede øjne.
*Måske kan jeg nå at få lidt søvn inden styrketræningen* tænkte hun og døsede hen.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Fre Jan 10, 2014 8:35 am

Mikal gik hen til de andre hold og tjekkede hvornår de var færdige.
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 7:38 am

Nora vågnede hurtigt op efter nogle minutters afslapning. Hun stod op og strakte sine led. Hun kiggede efter Mikal. Han var smuttet hen til nogle andre elever og skrev noget ned. Nora kunne ikke rigtig stå stille så hun besluttede sig for at øve hendes kampteknikker, især hendes parader, de havde været lidt slappe for tiden. Efter hver åndedrag skiftede hun parade og sådan blev hun ved.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 7:42 am

Mikal så stille over på Nora og hvordan hun slog ud og fangede strakt et glimt af talent, han gav stille blokken til en anden og blæste I sin fløjte "Okay, alle er færdige med deres teste, så få et brusebad og vær klar på reasutaterne" Han gik hen til nora "Nora, jeg vil gerne bede dig om at møde mig her eftertimen"
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 7:58 am

Nora hørte fløjten og stoppede. Hun fik øje på Mikal som kom gående hen til hende.
"selvfølgelig" sagde hun med et smil og fulgte efter de andre kvindelige elever ind i pigeomklædningen. Hun fik det gennemfugtige trænings tøj af og smuttede indenunder den kolde bruser. Håret blev sæbet til, så vel som resten af kroppen. I hele omklædningsrummet var der fnissen og snakken, især omkring emnet med mænd. Nora hun skyndte sig at blive tørt og få uniformen på i en fart. Hun redte sit hår, men nåede ikke at få det tørret og valgte at lade det hænge løst.
Hun stod og kiggede mod jorden og ventede på Mikal
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 8:07 am

Efter at havde sørget for alle elever havde forladt området, ryddtet testerne op, fået alle reasutaterne og samlet alt sammen gik Mikal tilbage til træning sallen og blev glad for at se Nora allerade var der.
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 8:11 am

Nora blev glad over at se Mikal. Hun vinkede til ham og da han kom nærmede, bukkede hun, selv om hun hadede det.
"goddag Mikal, godt at se dig igen" sagde hun glad og sendte ham et smil.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 8:20 am

Mikal stoppede et par meter fra hende og smilte "Goddag Nora, jeg ville høre om du var intreserret I noget ekstra undervisning
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 8:27 am

Nora prøvede at stå ordentlig. Hun smilede til ham. "selvfølgelig vil jeg gerne det. Jeg kan kun håbe på at blive bedre" sagde hun med et endnu større smil.
"Hvad skal jeg gøre" sagde hun spændt.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 8:29 am

Mikal satte en fod bag den anden, tog en hånd bag ryggen og en op "Hvad med at vise mig hvor god du er til hand-to-hand combat
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 8:41 am

nora stillede sig i position. Hun var glad for at have øvet de forskellige kataer tidligere i dag. Hun trådte nærmere og ventede på at modstanderen ville slå først. Hun havde hænder op for at beskytte ansigtet og observerede Mikals træk.
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 8:43 am

Mikal så stille på Nora "Jeg ønsker at se din angrabs stilling ikke din forsvar, jeg vil ikke slå ud efter dig"
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 8:49 am

Nora nikkede og gjorde som han sagde, hun skiftede hendes stilling. Hendes ene ben stod forest, en smule bøjet, så det var hurtigere at flytte. Den anden ben omkring et skridt bagerst, også en smule bøjet, så den kunne fungere som en fjeder, hvis hun ville springe frem og angribe hurtigt. Begge hendes hænder var krøllet sammen til knytnæver. Den ene placeret oppe omkring armhulen med knoerne vendt ned ad. Den anden var placeret som en bøjet arm lidt udenfor kroppen med knoerne ned ad. På denne måde, kunne hun slå hårdt ved hjælp fra armen som var placeret lidt væk fra hendes krop, men samtidig også forsvarer sig hurtigt hvis noget skulle ske.
Dette var basis i karate, men selv de bedste kunne engang imellem have svært ved at stå helt præcis korrekt
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 8:58 am

Mikal så bare på hende, rykkede sig ikke og holdte øje med vær eneste bevægelse hun lavede, suget det hele ind.
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Nora Søn Jan 12, 2014 9:01 am

Hun bevægede sig stille og elegant til de andre kampstillinger, som var kendt i den første kata i karate, og da hun var færdig med den forsatte hun til den anden kata og videre hen indtil der ikke var flere kataer. Hun havde fået det en smule varmt. Hun kiggede spændt på Mikal. "hvad siger du?"
Nora
Nora
squire
squire

navn : Nora Everline Norm
marks : 307
Age : 27
Join date : 04/01/14
Antal indlæg : 248

Character
alder: 18
evner: husker alt hvad hun læser

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Mikal Søn Jan 12, 2014 9:03 am

"hmm, jeg vil gerne se det I kamp Nora" and så på hende "Hvad med at prøve at angribe mig"
Mikal
Mikal
rookie
rookie

navn : Mikal Crossberg
marks : 64
Join date : 05/01/14
Antal indlæg : 48

Character
alder:
evner:

Tilbage til toppen Go down

Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange// Empty Sv: Lets get started //Time for cqc kæmpere alle år gange//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum