cardinal academy for detectives
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

[ Se hele listen ]


Flest brugere online på samme tid var 27, Søn Jan 05, 2014 11:49 am
Seneste emner
» Overnatning //Nora//
lets have fun //phoenix// EmptyTirs Jul 01, 2014 1:29 am af Mia

» Her er blevet lidt for stille!
lets have fun //phoenix// EmptyLør Maj 17, 2014 7:21 pm af Mia

» What is happening here??? //Mia//
lets have fun //phoenix// EmptyOns Apr 23, 2014 1:38 am af Mia

» Afslapning (Eric)
lets have fun //phoenix// EmptyLør Mar 15, 2014 8:57 pm af Eric

» Nyt eventyr! shopping uden penge //Viola//
lets have fun //phoenix// EmptyLør Mar 15, 2014 6:08 am af Nora

» sooo... who the fuck are you and what do you want? ( Nora )
lets have fun //phoenix// EmptyOns Feb 26, 2014 6:09 am af Nora

» hvem var det lige du var? (Eric)
lets have fun //phoenix// EmptyOns Feb 26, 2014 3:47 am af Eric

» do you spy on me, girl? ( Mia )
lets have fun //phoenix// EmptyOns Feb 26, 2014 2:25 am af Mia

» the beauty and the best //Nora//
lets have fun //phoenix// EmptyTirs Feb 25, 2014 8:27 am af Nora

Affiliates

free forum




lets have fun //phoenix//

2 deltagere

Go down

lets have fun //phoenix// Empty lets have fun //phoenix//

Indlæg af Arthur Søn Feb 16, 2014 11:00 am

S: london i en høj profils klub
T: 22.00
O: dansere på hævede platform, mennesker på et danse gulv og Arthur hævet over det hele i VIP loungen
V: skyet og tæt på at regne
P: et hvidt jakke sæt med et lilla slips og en sort bowler hat

et smil spillede over Arthurs læber mens han så ned over sin klub. den var en front for hans kriminalitets organisation der omgik sig med, salg af kvinder, lejemord og stoffer som noget af de store. men denne klub var en af hans yndlings. kvinder fik chancen for at føre sig frem på platformene og gjorde det nemmere for Arthur at finde nye salgs emner til videre salg. måske hvis de var heldige prøvede han dem af personligt først.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Phoenix Søn Feb 16, 2014 11:15 am

Tøj: uniform
Våben: en stayer M9A1

Phoenixes skridt var lydløse og hurtige. Det var længe siden at hun havde haft brug for at kende gaderne på denne måde, men hvis man selv havde været en del af miljøet en gang, kunne man nogle ting. Et hop her og et rullefald der, et spriNg og noget klatren... Phoenix kendte det hele grundet hendes baggrund, og det var nu det hele faldt på plads.
Til denne opgave havde Phoenix endrede hendes tøj lidt, så hun slap for at blive lagt mærke til... Eller direkte modsat. Hendes ellers normale skoleuniform havde fået et lille twist. Hendes nederdel var blevet kortere og hendes jakke var ikke længere hel, hun havde fjernet ærmerne og knappet den op så hun lignede en der var på vej ned og finde en som kunne give hende den helt store tur... Men det var ikke det Phoenix havde i tankerne, ikke helt.
Da hun nåede til døren blikede hun let med øjenvipperne og viste sig lidt frem for dørmanden. Da han lukkede hende ind grinede hun stille og satte en facade op så hun kunne ligne en anden end den hun var.
'hvor er du, jeg skal se dit ansigt så jeg kan få ramt på dig og komme hjem og sove.' tænkte Phoenix koldt og fik med det samme øje på den store plat form som VIP'erne brugte. 'der oppe?' tænkte Phoenix og bevægede sig let hen mod en af de hævede platforme, så hun kunne prøve at imponere dem hun ville have buret inde bag træmmer...
Phoenix'es blide og yndefulde bevægelser fik nogle unge fyre til at kigge i hendes retning og piftede ad hende.
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Arthur Søn Feb 16, 2014 11:43 am

arthur havde et talent for ikke at ligne den der var chefen hvilket hjalp ham med at snige sig uden om mistanke. han havde en rival og kun en som kunne måle sig med ham selv, Bauregard holmes som havde set hans ansigt en gang men ikke mere. siden den dag havde arthur altid brugt folk til at spille ham. han så den pige som kom ind og genkendte med det samme uniformen. hun var 16 det kunne han se på lang afstand. han lænede sig tilbage i stolen og ved siden af sad den mand der skulle spille ham. han dækkede sin mund med en hånd som om han gabte "læn dig ind til mig og lad som om du visker noget, jeg vil teste hende ders evner" han smilede bag hånden og hans håndlanger gjorde hvad han sagde. han rejste sig og gik ned til pigen og viftede hende over "mr. Dormains vil gerne møde dem. men først skal du gennem et sikkerheds tjek udført af mig" han smilede venligt til hende og fik det til at se uskyldigt ud som om han ikke vidste hvad det enlig var at hans 'chef' lavede ud over at styre en nat klub. han førte hende ind i et side rum og lukkede døren "jeg skal havde dig til at smide alt undtagen undertøj så det kan blive gennem tjekket af mig" han smilede venligt og ventede på hun smed tøjet på et lille bord.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Phoenix Søn Feb 16, 2014 12:00 pm

Phoenix så uskyldigt på manden der kom hen og ville have hende til at møde en eller ande Dormanis, eller noget i den stil. "sikkerhedstjek? Tror i jeg måske er farlig?" Phoenix rystede på hovedet og sukkede en enkelt gang. "fint, men hvis du gramser på mig, bliver det værst for dig selv." sagde Phoenox hård og fuglte ham uden at brokke sig helt vildt.
Da Phoenix kom ind i det lille rum sukkede hun. "og du skal vel være her så jeg ikke laver numre, jeg er med." Sagde hun rapkæftet og bandede svagt over hendes tøj. 'det her skal rektoren have vide, vi er for opsigts vækkende i vores eget tøj... Damn.' tænkte hun og smed hendes jakke på bordet, der efter stille hun skoene der op og trak hendes korte nederdel af så et par sorte trusser kom til syne. Hurtigt smed hun den sorte top hun havde på og lagde den sammen med alt hendes andet tøj. Roligt fandt hun pistolen frem fra hendes nederdel og lagde den på bordet ved siden af. "godt fart på inden jeg bliver syg, og hold øjnene for dig selv." hendes gyldende øjne glødede svagt af irritation.
Den lys hud lå pænt hen over en flot krop som var meget ung. På hendes ryg og skuldre var mange ar som hun havde fået før hun blev optaget på akademiet.
Hun lagde armene overkros foran hendes bryst, så den sorte BH næsten var dækket. "se nu og kom i gang så jeg kan få mit forbandede tøj på igen!" hvæsede Phoenox ad manden og kneb hendes gyldne øjne sammen.
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Arthur Tirs Feb 18, 2014 9:07 am

han gav hende et skuffet smil "lad være med at bide af mig. jeg er bare mellem manden. jeg laver ikke reglerne" han smilede til hende og gennemsøgte hendes tøj og tog pistolen og låste den væk. han lod hende får tøjet på igen og førte hende op af nogle trapper til den lille platform hvor hans dobbelt gænger sad med et slesk smil "hejsa smukke, hvorfor danser du ikke lidt for mig" han viftede med hånden og Arthur gik lidt tilbage men sendte ham et giftigt blik. hans dobbeltgænger trak sig lidt men han viste det kun kort før han satte sig tilbage og nød showet. Athur så bare på koldt, hun var fra Cardinal, en skole han ikke var særligt glad for. han snurrede sit halvlange orange hår om sin finger før han viftede med hånden som tegn til han skulle stoppe, men han lyttede ikke han fortsatte. der stod to andre vagter som han nikkede til og de nikkede tilbage. han slog den ene i gulvet og skulder tacklede den anden og tog hans pistol med en lyd dæmper "agent Cullen fra hendes majestæts hemmelige tjeneste, Arthur Dormains du er anholdt" dobbeltgægeren  prøved at trække sin pistol men den sad fast og så op på den rigtige Arthur der i et split sekund smilede grumt. han skød ham tre gange i brystkassen før han tog en klud og tørrede pistolen af for finger aftryk "jeg beklager men jeg kunne ikke lade mit dække ryge bare fordi du er fra cardinal" han trak et skilt fra MI6 frem "agent Cullen MI6, denne mand har i længere tid stået for en af de større slave ringe i gennem årene med speciale i sex slaver. han plejer at vælge de piger som danser bedst eller fanger hans øjne" han havde en kold tone over stemmen "kom med inden de to vågner" han lagde en hånd på hendes ryk og gik ind i det lille rum igen og gik hen til der hvor han havde låst hendes pistol væk "hold øje med døren" han låste op og tømte magasinet for kugler. han smed den til hende og gik ud i klubben med en arm om hende "lad som ingen ting og vi slipper måske ud her fra i live, hans vagter vil ikke skyde på os her inde men hvem ved hvad der sker ude på gaden. han klikkede med en lille bil nøgle som sendte et signal til en privat bil som han ville tage. da de kom ud kom en limusine brølende hen om et hjørne. den stoppede foran dem og gik ind med hende lige i hælene og lukkede døren før han satte sig tilbage og hældte en smule rom op i et glas og bundede det "den mand er virkelig farlig, hvorfor vil du dog gå op imod ham, det tog mig bare et halvt år at undgå de snigmordere han havde sendt efter mig" han smilede til hende og slappede lidt mere af.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Phoenix Ons Feb 19, 2014 10:10 pm

Uden at kommentere pistolen så hun hvordan han låste den inde. ”Hvorfor må jeg ikke have den?” Spurgte hun stille og tog hurtigt tøjet på. Roligt lod hun sig følge ud fra rummet og op ad trappen til en fyr der sad i en stol. ”og du må vel så være Mr. Dormanis.” Mumlede Phoenix og lagde roligt armene overkors da han kaldte hende smukke.
Et opgivende suk lød fra hendes mund og hun begyndte at danse med blide og yndefulde bevægelser. ’Jeg skal have et våben, og det skal være nu!’ tænkte Phoenix og prøvede at tænke på en udvej, men i det Phoenix havde tænkt sig at bevæge sig hen til ham og måske lave en lille bevægelse og gribe om hans hals, Så hun bevægelse i baggrunden. Hun så roligt til med en kold mine da vagterne blev slået ud.
Phoenix trak sig hurtigt et skridt eller to væk fra Mr. Dormanis. Da den såkaldte ”mellem” mand påstod han var MI6. ’Det her føltes ikke rigtigt… her er noget som ikke stemmer… ‘ tænkte Phoenix og lade armene overkors da Cullen skød. Hendes opgave var næsten udført, og dog… hun manglede jo bare at ringe der hjem til skolen og så komme hjem.
Hun lagde afværgende hånden op til Cullen og rystede på hovedet. ”Spar mig, jeg ved hvem han er, du snakker til en Cardinal elev, jeg er på en opgave din idiot!” Phoenix himlede med øjnene.
Da han lagde hånden på hendes ryg brummede hun svagt over det og vendte rundt med et ryk. ”Hold dig fra mig.” men det hjalp lige meget og hun fulgte med ham med en vred mine. ’Jeg skal fandeme give den MI6 agent en på hovedet.
Da han gav hende en ordre på at holde øje med døren, sukkede hun svagt og vendte sig om så hun stod med fronten mod alle menneskerne der dansede.
Hurtigt greb hun sin pistol og klemte den. ”Hvorfor har… HEY?!” da han lagde armen omkring hendes skuldre, prøvede hun igen at vride sig fri. ”Så slip mig dog!” hvæsede Phoenix og blev ved med at vride sig.
Da limousinen kom og hun blev skubbet ind bandede hun svagt. Med hadefulde øjne så hun på fyren, som helte rom op. ”Hvad fanden rager det dig?! Jeg skal af her og nu, faktisk vil jeg gerne vide hvad fanden dit problem er! Og hvorfor jeg skulle med her ind… sæt mig af og lad mig være din idiot!”
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Arthur Tors Feb 20, 2014 10:59 am

han smilede bare og trykkede på en knap i sin side af bilen der låste dørene "du kalder mig en idiot men du har ikke tænkt selv, tror du en af de største forbrydere i dette århundrede bare sidder på en altan klar til at blive skudt ned, nej, det var en dobbeltgænger, ingen kender hans rigtige ansigt men han har kontakter over alt. selv MI6 som kan skaffe falske id kort" han så bare på hende da hun trak pistolen mod hans tinding og smilede lidt "oh det ikke mig hvis du tror det" da hun sænkede pistolen greb han den ud af hendes hånd "jeg arbejder dog for ham" han trak en lille Tazer frem og gav hende et stød der gjorde hende bevidstløs. han lænede sig tilbage og pulsede på en cigaret "jeg er skuffet Bau, du burde have lært dem bedre op i ikke at følge med fremmede ind i store biler" han smilede til sig selv og vinkede til chaufføren som kørte hen til en undergrunds lagerhal hvor der ikke var noget signal. han satte nogle højtalere op med en gammel indspilning han havde lavet når han fandt en pige fra cardinal. han bandt hende bind for øjnene og forvrengede stemmen på båndet så det ikke lød som ham mere og tilsidst satte han hende fast på en stol med ryggen mod ham hvor han afklædte hende og begyndte at tatovere en besked ind i ryggen på hende "JEG MÅ IKKE GÅ MED FREMMEDE HJEM" stod der med sorte bogstaver. han startede afspilningen som hun kom til sig selv og den mørke stemme sprang til live "hvad har du bragt mig Cullen" han smilede selv om hun ikke kunne se det på grund af bindet for øjnene "en gave, en skønhed fra Cardinal chef" hans øjne glimtede selv i dette lys mens han ventede på at båndet skulle spille videre "hvis hun ikke er jomfru kan du få hende ito nætter der efter sender vi hende tilbage til cardinal, gravid eller ej" han elskede denne del af båndet. han gik hen til hende og slikkede hende på halsen "nå sig mig så, er du jomfru, nej vent ikke ødelæg overraskelsen" han spredte hendes ben og lod tog fingre grave sig ind "ingen jomfru hinde, uh sikke en skam, du havde sikkert bragt mange penge ind" han smilede og vendte sig om " jeg vil tage hende nu, der er ingen tegn på at hun er jomfru" han løsnede hende og greb hende om halsen hvor han satte en form for stød halsbånd på samt han fjernede bindet for øjnene men lod ben og arme være kædet sammen "jeg skal nok være blid. men regn ikke med at du slipper billigt af den grund han trak i kæderne ind til de kom ind i et andet rum hvor han låste døren. der var en seng, et bad og et toilet. han tøvede ikke med at køre sine hænder hen over hendes krop. han mærkede hvordan hun krympede sig, nød hun det måske, han smilede og lagde hende i sengen " lad os starte ud med at jeg sætter nogle grund regler, nægt en ordre og jeg sapper dig. prøver du at løbe bliver du lammet og din straf bliver tre gange være end den er nu og den sidste er at hvis du kan lide at være ved min side skal du have lov" han smilede bare til hende før han tog sit tøj af og begyndte at kysse hende over alt, mens hans fingre blidt masserede alle de følsomme steder han kunne nå.
Arthur
Arthur
rookie
rookie

navn : Arthur C. Dormains
marks : 14
Age : 28
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 8

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Phoenix Søn Feb 23, 2014 10:31 pm

Da dørene låste, så hun hårdt på manden og al farven forsvandt fra hendes ansigt, da han begyndte at snakke. ’han leger… han ved hvem det er… han ved hvor fyren befinder sig.’ tænkte hun og trak den tomme pistol. Hun satte den hurtigt mod hans tænding, men fortrød da han sagde det ikke var ham, men noget i Phoenix mente altså det var ham alligevel... og hendes tanker var rigtige, eller næsten. Phoenix drattede bevidstløst om på gulvet og rystede svagt.

En stikken i hendes ryg, fik hende til at komme til sig selv. Det gjorde ondt… som om en eller anden tatoverede hende. ”Hvad sker her?” Mumlede hun svagt og prøvede at komme fri, men hendes hænder og fødder var bundet sammen og er var bind for hendes øjne. ”Slip mig… jeg har ikke gjort noget, lad mig være.” Bad Phoenix og kunne mærke at hun gerne ville væk, så hurtigt som muligt.
Phoenix tav med det samme da en stemme brød tavsheden. ’ham.. det ved jeg bare det er… ‘ tænkte hun og drejede hovedet for at få en bedre vinkel på. De snakkede som om hun var en præmie der skulle bruges… en kuldegysning løb over kroppen på Phoenix da Cullen slikkede hende op ad halsen. ”Jeg er ikke jomfru.” Sagde Phoenix svagt og kæmpede i mod da han prøvede at sprede hendes ben. ”lad være jeg beder dig.” en gispende lyd fandt sted i det ellers stille rum, da Cullen lod to fingre glide op i hende.
En lille klynken lød fra hende, da en hånd greb Phoenix om halsen. ”Please, lad mig nu gå.” Tikkede hun og klemte øjnene sammen da han satte noget omkring hendes hals og fjernede bindet for hendes øjne. Roligt åbnede hun de gyldnende øjne og så ind i Cullens ansigt. ”Din lede usle idiot og pædofil!” Hvæsede hun og ad ham og prøvede forgæves at komme fri fra kæderne.
Imens han lod sinde hænder kører rundt på hele hendes krop, bed hun tænderne sammen og krympede sig lidt. ’lad være med at nyde det, det er forkert, ingen elsker dig, ingen kan lide dig, lad dig ikke narre, han bruger dig bare for at få stillet sine lyster… ‘ tænkte hun og prøvede at finde en udvej et eller andet sted.
Da hun lå ned i sengen og Cullen havde smit tøjet, og var begyndt at kysse hende over alt. Løb en ensom tåre ned over hendes kind. ”Jeg vil ikke stikke af, men jeg vil heller ikke nyde noget af det her. Jeg adlyder dig, men på en betingelse, fjern mine lænker.” Phoenix’es stemme var hård og kold, som om hun lavede en handel. Det var det vel enlig også, men denne handel omtalte hende selv, og det plejede de normalt ikke at gøre…
”Please, Cullen, jeg vil gøre alt hvad du siger hvis du fjerner mine lænker, alt.” hun klemte hårdt øjnene sammen og knyttede hendes hænder i vrede, og had. Hun skulle væk, og det var bare sådan…
Phoenix
Phoenix
rookie
rookie

navn : Phoenix
marks : 24
Age : 26
Join date : 16/02/14
Antal indlæg : 20

Character
alder: 16
evner: ekstremt dygtig til at ramme fra hvilken som helst vinkel

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

lets have fun //phoenix// Empty Sv: lets have fun //phoenix//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum